12 Reacties
gisteren
Jaa mijn zoontje ook was helemaal kaal zoals een patertje, begint nu weer te groeien. Heel normaal bij sommige baby’s helaas.
gisteren
Zie je wel dat er kleine haartjes aan het groeien zijn daar? Meestal valt er wat babyhaar uit na de geboorte en begint het "echte" haar te groeien.
gisteren
Ja dat kan. Bij de meeste baby’s valt het haar uit en dan komen daar vanzelf de “echte haren” voor terug. Bij mijn oudste viel het ook uit, alleen boven op. Bij de middelste is het nooit uitgevallen en alleen maar gegroeit en bij de jongste is er tot nu toe ook nog niks uitgevallen en gegroeit (hij is maandag 10 weekjes) dus ook afwachten of dat zo blijft of het toch nog wat uitvalt.
gisteren
Reactie op Vaiicheyenne
Zie je wel dat er kleine haartjes aan het groeien zijn daar? Meestal valt e ...
Bij mijn zoontje zat er allemaal haar tot het uitviel was het echt kaal.. voelde heel vies !
Nu komen er gelukkig haartjes ♥️🙏🏼
gisteren
Reactie op Nadine922
Onze dochter is geboren met een flinke bos donker haar, het wordt nu ook bl ...
Jaa gek he! Hahaha, mijn vriend is getint met kroes haar en ik ben blond met krullen dus ben benieuwd hoe en wat het terug groeit😍
gisteren
Reactie op Deniizz
Jaaaa bij mijn oudste was het de achterkant wat uit viel mij bij mijn 2de i ...
Hahahah jaa eerst begon t idd met de zijkant, alsof die een mullet had🤣 maar nu begint het boven ook op plekken, achter op wel nog helemaal vol!
gisteren
Ja mijn kleine was na 3 weken bovenop helemaal kaal maar groeit ondertussen al weer goed! Nu 9 weken. Had echt een opa model maar niets meer van te zien!🤗
gisteren
Ja, ze worden geboren met nest haar, zoals vogeltjes. Vaak ook op hun schouders en rug. Dit raken ze allemaal kwijt en er komt uiteindelijk definitief haar voor terug :)
13 uur geleden
Tot wanneer kan het uitvallen? Mijn zoontje is nu 8 weken het is wel minder als ik foto’s terug kijk maar niet kaal.. wel zie ik berg eronder!