21 Reacties
7 maanden geleden
Donkey hebben wij, is top!
Maar ik zou zelf met dat leeftijdsverschil niet op voorhand wat kopen.
De Donkey gebruikten wij veel tot de oudste bijna 2 was. Sindsdien is het echt nog sporadisch dat we hem dubbel gebruiken, eens in de 3 maanden ofzo.
De oudste zit graag op het meerijdplankje.
Ik zou in jullie geval een meerijdplankje met zitje kopen, dan kun je echt prima met 2 kinderen de deur uit.
Of een duobuggy met babynest. Scheelt zoveel geld tov een Donkey!
7 maanden geleden
Wij hebben de uitbreidingsset voor de easywalker harvey aangeschaft via marktplaats. Nog geen ervaringen mee dus ben benieuwd.
7 maanden geleden
Mijn oudste dochter was 1 jaar en 4 maanden toen de jongste werd geboren. Heb een Deryan Evy2 aangeschaft. Nu is de oudste 2,5 en loopt bijna altijd zelf. Als ze niet meer wil lopen kruipt ze in de bagageband. Is een meerijd plankje geen optie?
7 maanden geleden
Mijn kids schelen straks 23 maanden. Ik heb de Joolz day+ nog en wil deze gewoon weer gaan gebruiken. Ik koop een meerijdplankje voor op de kinderwagen en heb een draagzak voor als ik de oudste in de buggy zal meenemen.. Op dagjes uit zijn wij toch met zijn tweeën en kunnen de wagens beide mee.
7 maanden geleden
Ik heb de Novi baby pacific premium gekocht omdat mn zoontje straks ook net 2 is als zn zusje geboren wordt. De Novi baby pacific premium gebruiken we nu zelfs al omdat we hem fijner vinden dan de joolz day3 die we hebben. Mn zoontje zit fijner in het zitgedeelte dan in die van de joolz. Ook is deze kinderwagen zelfs op 20 verschillende manieren te gebruiken. Heeft nog steeds een grote boodschappenmand als er een reiswieg en buggyzitje op zitten.
7 maanden geleden
Reactie op FW🐣
Ha ik zie dat je gelijk hebt! Mamaloes heeft een vergelijkbare kar met adap ...
Oh echt?? Welke is dat? Hier in oktober uitgerekend en partner vaart dus ben veel alleen... Zijn ook aan het kijken wat praktisch is.. Eind oktober uitgerekend en dan is onze dochtrr 2.5
7 maanden geleden
Hier joolz geo fan vierde kindje gaat erin nu en doet dus al 8 jaar trouwe dienst dan 🙌
Waarvan de laatste 6 als duowagen nu gaat hij terug naar enkele voor baby in oktober de jongste is 3
7 maanden geleden
Hier zit er straks 1.5 jaar tussen en als we met 2 zijn dan gewoon 1 de kinderwagen en 1 de buggy en heb dit ding gekocht voor als ik alleen ben met ze: https://www.justsit.nl/nl/justsit-copy.html
7 maanden geleden
Oktober duurt nog 5 maanden, dat is lang op een kinderleven.
Wij hebben een duowagen, maar al voor de tweede verjaardag van oudste ging hij er vrijwel nooit meer in.
Ik zou nu nog niks kopen. Mocht je tzt toch iets nodig hebben is het zo gekocht.
Overweeg een goedkopere wagen met bijv een JustSit of een meerijdplankje
Evt een duobuggy met babynest
7 maanden geleden
Reactie op Sharinah
Oh echt?? Welke is dat? Hier in oktober uitgerekend en partner vaart dus b ...
7 maanden geleden
Ahhhh dankjewel!!