1138 Reacties

10 maanden geleden

Ik zit in het verkeerde clubje denk ik 😅 mijn uitgerekende datum is rond 10 oktober

10 maanden geleden

Reactie op Mama Vanaf 2023

Ik zit in het verkeerde clubje denk ik 😅 mijn uitgerekende datum is rond 1 ...
Weer iemand hoe ik die profielnaam aanpas?

10 maanden geleden

Gefeliciteerd🥰 Voor mij is het even de vraag of ik in dit clubje thuis hoor of die van 13 tm 19 Okt. Mijn cyclus is altijd aan de korte kant, volgens clue zit ik op een cyclus van 25 dagen, maar met een variatie van 4 dagen 😅 Dus mijn uitgerekende datum zit ergens tussen 17 en 20 Okt. 5 Maart weet ik meer met de 1e echo. Zo spannend!!

10 maanden geleden

Ik zit in het verkeerde clubje denk ik 😅 mijn uitgerekende datum is rond 1 ...
De 10 Oktober chatgroep zal er vast en zeker zijn. Maar je krijgt deze chats allemaal te zien omdat we in de Oktober geboorteland zitten op de forum 😊

10 maanden geleden

Hiii, wat leuk een kletsgroepje. Ik ben er onlangs achtergekomen dat ik zwanger ben van mijn eerste kindje. Uitgerekende datum 22 oktober 2025🩷🩵

10 maanden geleden

Hi, ik denk dat ik 23 oktober ben uitgerekend van ons derde kindje 🩷💙. M’n andere kids zijn 9&7 dus wordt weer wennen 😍

10 maanden geleden

Weer iemand hoe ik die profielnaam aanpas?
Profiel > profiel bewerken > daar kun je je naam aanpassen😊

10 maanden geleden

Reactie op Nienie91

Hi, ik denk dat ik 23 oktober ben uitgerekend van ons derde kindje 🩷💙. M’ ...
Awh wat leuk! Mijn bonuskindjes zijn 6&10, dus wordt voor mij wennen omdat het nieuw is en voor mijn man omdat het alweer even geleden is😁

10 maanden geleden

Reactie op MeliaMarie_24

Awh wat leuk! Mijn bonuskindjes zijn 6&10, dus wordt voor mij wennen om ...
Ja ook zo bijzonder dat ze nu al zo groot zijn. Ik kan me echt niet voorstellen dat er nog een persoontje bij komt 😍

10 maanden geleden

Reactie op Nienie91

Ja ook zo bijzonder dat ze nu al zo groot zijn. Ik kan me echt niet voorste ...
Hihi nee ik ook niet, is al zo lang een wens voor ons om samen nog een kleintje te mogen krijgen en nu is het eindelijk zo ver😍

10 maanden geleden

Reactie op MeliaMarie_24

Hihi nee ik ook niet, is al zo lang een wens voor ons om samen nog een klei ...
Ah wat extra bijzonder dan! Heb jij al bij de verloskundige ingeschreven?

10 maanden geleden

Reactie op Nienie91

Ah wat extra bijzonder dan! Heb jij al bij de verloskundige ingeschreven?
Ik heb PCOS en daarom heb ik via een fertiliteitskliniek ovulatie inductie gehad. Verder een natuurlijk bevruchting de eerste ronde dus daar enorm mee gezegend! De controles zullen tot 20 weken dus ook bij de verloskundige van die kliniek zijn😊

10 maanden geleden

Nou mijn emoties gaan even alle kanten op. Ik weet dat ik mij niet druk moet maken maar toch.. Afgelopen vrijdag nog negatief getest. Gisteren (zondag) mijn eerste positieve test van action (early). Vandaag een clearblue digitaal (early) gedaan. Die gaf niet zwanger aan. Dacht echt huh???!! Heb met precies hetzelfde plasje een andere clearblue (early) gedaan. Die gaf weer twee streepjes. Maar ze de lijntjes zijn nog heel licht. Dus die digitale klopt gewoon niet. Heb die test uit elkaar gehaald en was niet eens een lijntje te zien. Mijn vorige zwangerschap teste ik al ruim 4 dagen voor nod. En nu is het streepje zo minimaal. Ik maak mezelf gek 😆 weet gewoon over twee dagen moet ik opnieuw testen en moet het streepje wat meer zichtbaar zijn. Maar voor m’n gevoel kan ik er nog niet helemaal van genieten ofzo…

10 maanden geleden

Reactie op Kiwi244

Nou mijn emoties gaan even alle kanten op. Ik weet dat ik mij niet druk moe ...
Nou haha dit lijkt net mijn verhaal! Ik test sinds afgelopen zaterdag positief met Action early en CB ultra vroeg, beiden lichte streepjes maar zeker positief. Zondag een CB digital gedaan en die gaf aan niet zwanger. Ik heb besloten om maar gewoon op de 10 positieve testen te vertrouwen ipv die ene CB digitaal. Ik lees dat die digitale vaker pas later positief aangeven vergeleken met de testen met de streepjes. Ik probeer me ook niet druk te maken idd, komt vast allemaal goed!

10 maanden geleden

Reactie op MeliaMarie_24

Nou haha dit lijkt net mijn verhaal! Ik test sinds afgelopen zaterdag posit ...
Ohh, zenuwslopend is het he. Dan zitten wij in het zelfde schuitje. Ik moet er ook gewoon op vertrouwen🩷

10 maanden geleden

Reactie op Kiwi244

Ohh, zenuwslopend is het he. Dan zitten wij in het zelfde schuitje. Ik moet ...
Haha ja super zenuwslopend, maar positief is positief. Ik heb de afgelopen jaren al zoveel zwangerschapstesten gedaan en nooit een licht streepje gezien (ik heb echt op alle mogelijke manieren proberen een streepje te zien wat er niet was😂). Dus ik geloof dat een streepje positief is, al is het nog heeel vroeg.

10 maanden geleden

Reactie op MeliaMarie_24

Haha ja super zenuwslopend, maar positief is positief. Ik heb de afgelopen ...
Jaa klopt! Ook daar kan ik mij in vinden. Een streepje komt er niet zomaar!! Het is al een wonder dat er iets zichtbaars te zien is🩷😊 dit stelt me weer gerust haha

10 maanden geleden

Reactie op Kiwi244

Nou mijn emoties gaan even alle kanten op. Ik weet dat ik mij niet druk moe ...
Welke digitaal had je gedaan? Ik testte gisteren voor het eerst licht positief en vanmiddag de digitale met stoplicht gedaan. Die zei wel al zwanger. Sommige reageren later las ik…

10 maanden geleden

Hey allemaal, ik ben zwanger van ons 2de kindje, uitgerekend 23 oktober! Vandaag 11 dpo of 3w4d en gisteren en vandaag getest met action test, kruitvat, premom en clearblue en clearblue digitaal en was allemaal mooi positief!! Ik ben zo blij want vorige maand een chemische zwngrschap gehad! Ik kan het nou haast niet geloven! Vandaag ook mijn bloed laten prikken voor te kijken naar de waarde en eens te bevestigen! Zo benieuwd😍❤️ heb al een echo ingepland op 10 maart🥰🙈

10 maanden geleden

Reactie op Nienie91

Welke digitaal had je gedaan? Ik testte gisteren voor het eerst licht posit ...
Ook die met het stoplicht. Denk dat ik vanaf morgen weer eens probeer ☺️ gefeliciteerd🌸