27 Reacties

7 maanden geleden

Wat vervelend! Maar tegenwoordig kunnen ze zo veel inderdaad. Mijn buurmeisje haar zoontje is nu 1.5 en had ook 2 klompvoetjes, hij is meerdere keren geopereerd, maar je ziet er echt niks meer van 🥰

7 maanden geleden

Reactie op Mee6!

Wat vervelend! Maar tegenwoordig kunnen ze zo veel inderdaad. Mijn buurmeis ...
Bedankt voor je reactie, vind ik heel fijn om te lezen!

7 maanden geleden

Hier ook met 20 weken echo gezien dat ons zoontje een klompvoetje heeft, wel aan 1 kant. Wij hebben ook besloten de vruchtwaterpunctie niet te doen! Verder beweegd de kleine man super goed, en de behandeling erna valt reuze mee! Altijd spannend maar komt helemaal goed! 🩵

7 maanden geleden

Reactie op 2ekindjeonderweg

Hier ook met 20 weken echo gezien dat ons zoontje een klompvoetje heeft, we ...
Inmiddels 23+1 weken nu!

7 maanden geleden

Mijn oma had dit en was helemaal prima in orde. Toen waren de technologien natuurlijk niet als nu maar met speciale schoenen zag je zelfs niets ervan in het normale leven.🙏🏽🙏🏽 En een vriendin van mij haar zoontje had dit. Inmiddels 4 jaar oud volgende week en met operaties etc zie je nu niets meer ❤️

7 maanden geleden

Reactie op 2ekindjeonderweg

Hier ook met 20 weken echo gezien dat ons zoontje een klompvoetje heeft, we ...
Bedankt voor je reactie! Fijn dat hij verder goed beweegd 🫶🏼 jullie ook veel succes, en inderdaad alles komt goed!

7 maanden geleden

Hi Tijdens vorige zwangerschap ook met 20 weken echo te horen gekregen dat onze zoon een klompvoet had. Even schrikken maar de behandeling valt ons reuze mee! Hij heeft er geen last van en loopt goed. Ook is mijn man geboren met 1 klompvoet en hij heeft er geen hinder van!

7 maanden geleden

Hee Niene, heb je ook de 13 weken echo gedaan of alleen de 20 weken echo?

7 maanden geleden

Onze zoon van 2,5 jaar nu is geboren met twee klompvoetjes. Wij hoorde het ook met de 20 weken echo en dat was schrikken. Wij hebben de beweegechos gehad in het AMC en hadden ook een goede NIPT. Daarom niet de punctie gedaan. Nu een hele gezonde zoon die met 11 maanden liep en nu iedereen eruit rent. Ons viel de behandeling alles mee, ze waren in het ziekenhuis zo lief. Stuur vooral een berichtje als daar behoefte aan hebt en meer wil weten ☺️

7 maanden geleden

Mijn nichtje van 18 is geboren met 1 klompvoetje. Ze is een aantal keer geopereerd en heeft nergens last van. Enige is dat haar ene voet een maat kleiner is dan de andere en dat ze in de winkel altijd twee paar schoenen moet kopen.

7 maanden geleden

Reactie op Nieuwe_mama

Hee Niene, heb je ook de 13 weken echo gedaan of alleen de 20 weken echo?
Hey, Ja deze heb ik ook gehad. Toen zag alles er goed uit. Ik denk dat ze het toen nog niet konden zien..?

7 maanden geleden

Reactie op Moeeee-der

Onze zoon van 2,5 jaar nu is geboren met twee klompvoetjes. Wij hoorde het ...
Wat een ontzettend fijn bericht! En wat goed dat jullie zoon met 11 maanden al liep. Deze berichten doen mij echt heel goed, dankjewel!

7 maanden geleden

Reactie op Niene1993

Wat een ontzettend fijn bericht! En wat goed dat jullie zoon met 11 maanden ...
🥰 Je kan ook even bij join.the.clubfeet kijken op insta. Haar zoontje is niet veel ouders dan die van mij en zij deelt het proces. Heeft mij heel erg geholpen.

7 maanden geleden

Reactie op Moeeee-der

🥰 Je kan ook even bij join.the.clubfeet kijken op insta. Haar zoontje is ...
Goeie tip, ga ik doen

7 maanden geleden

Hier ook een zoon met een klompvoetje. Ik kan me de zorgen die ik tijdens de zwangerschap had nog zo goed herinneren. Maar het traject is ons erg meegevallen en tot nu toe gelukkig ook zonder echte problemen verlopen. Als je het niet weet zou je ook niet zeggen dat hij met een klompvoetje is geboren. Weten jullie al in welk ziekenhuis jullie terecht kunnen voor de behandeling? Je mag mij ook altijd een berichtje sturen als je wilt kletsen.

7 maanden geleden

Reactie op SabineHB

Hier ook een zoon met een klompvoetje. Ik kan me de zorgen die ik tijdens ...
Bedankt voor je reactie! Ik woon in Twente, dus wij kunnen terecht bij het MST Enschede.

7 maanden geleden

Hoi, Hier ook afgelopen maandag de 20 weken echo gehad waarop te zien is dat onze zoon ook twee klompvoetjes heeft. Ook doorverwezen naar het ziekenhuis voor een GUO. NIPT uitslag was ook goed en verder op de echo zag ook alles er goed uit, wij kiezen er wel voor om de vruchtwaterpunctie te doen. Deze zal a.s. dinsdag plaatsvinden. Het stukje rondom klompvoeten valt ons uiteindelijk ook allemaal mee maar wij durven/willen liever niet nog de aankomende weken in onzekerheid zitten of er eventueel een onderliggende oorzaak is voor de klompvoetjes. Iemand hier ervaring mee? En hoe ga je om met het wachten op de uitslagen e.d. Mijn emoties schieten momenteel alle kanten op. Het ene moment heb ik er 200% vertrouwen in en het andere moment ben ik erg down.. 😟 Liefs

7 maanden geleden

Vrienden van ons hebben een zoon met klompvoetjes. Die moest wel de eerste tijd in een speciale sprei liggen en ik geloof ook 2 keer geopereerd, maar hij is nu 8 en je ziet er niks meer van. Fanatiek voetballer!

7 maanden geleden

Reactie op KrachtigeOase171898

Hoi, Hier ook afgelopen maandag de 20 weken echo gehad waarop te zien is d ...
Ik heb toevallig dinsdag een vruchtwaterpunctie gehad vanwege een kleine hartafwijking en een verdikte nekplooi. Na heel veel twijfelen en angst, want er zit een klein risico aan. De punctie zelf: niks van vernomen! Echt 0,0. En een dag later al de uitslag van de sneltest: niks gevonden. Nu inderdaad 2 weken wachten op de andere uitslagen. Wij gaan er een paar dagen tussenuit en verder probeer ik positief te blijven 🙌🏻

7 maanden geleden

Reactie op Maya1988

Ik heb toevallig dinsdag een vruchtwaterpunctie gehad vanwege een kleine ha ...
Hoi Maya1988, Wat fijn dat de eerste testen goed nieuws zijn. Laten we duimen dat er niks geks uit komt. Dankjewel voor je berichtje. Hopelijk komen wij dinsdag ook zo door de vruchtwaterpunctie en we gaan er vanuit dat er niks aan het handje is met onze kleine mannetjes behalve dan zijn klompvoetjes, maar dit is allemaal te corrigeren. Wij duimen voor jullie en denken aan jullie🍀🍀🍀