Bij mijn eerste 2 klopte het. Zou een jongen en meisje zijn en is het ook. Zou nu volgens de kalender weer een meisje zijn dus ben benieuwd, zelf het idee ook van weer een meisje!
Bij mijn eerste klopte het, een jongetje. Nu zegt hij weer een jongetje 😊 heb zelf ook altijd het gevoel gehad dat we 2 jongens zouden krijgen. We gaan het zien, zou een meisje ook heel leuk vinden!
Bij mijn eerste zwangerschap klopte het een meisje, nu tweede keer zwanger en geeft aan jongetje zou het heel leuk vinden maar beide is leuk ❤️ zolang ze maar gezond zijn en tuurlijk heb je een lichte voorkeur hihi
Ben heeeeel benieuwd of hij gaat kloppen haha! Het zou een jongetje zijn. Beide zijn welkom zolang het gezond is maar een kleine voorkeur naar een meisje is er wel 🫣
Wel goed om te weten dat je een jaar ouder bent bij de chineze kalander. In mijn geval ben ik volgens de chineze kalander 29 (word in mei 28). Wilt niet zeggen dat het dan klopt maar veel gaan uit van hun eigen leeftijd namelijk haha.
Bij mij klopte het bij m’n vorige zwangerschap niet. Toen zou ik volgens die kalender een meisje krijgen. Nu staat er een jongen, zou ik dan nu een meisje krijgen??
Bij alle 3 mijn kinderen klopte het.
Maar toen had ik niet een jaar bij m'n eigen leeftijd opgeteld daar kwam ik nu pas achter 😅
Met een jaar er bij opgeteld kloppen er nog 2 van de 3.
Nu zegt hij een jongen 🥰