9 Reacties

10 maanden geleden

Ik woon in Zeist en heb gekozen voor naviva. Ben niet perse iemand die dat super uitvoerig uit gaat zoeken, maar niks op de website sprak me echt tegen. Ze hadden gewoon plek!

10 maanden geleden

Ik woon in de Meern en was na de eerste bevalling zeer tevreden over de kraamzorg van de Kraamvogel. Ik heb me nu weer bij hen ingeschreven

10 maanden geleden

Ik woon in Utrecht en heb mij aangemeld bij Koro Kraamzorg, ook niet echt onderzoek gedaan haha maar later zei mijn verloskundige dat ze vaak met hen samenwerken dus dat vond ik wel fijn!

10 maanden geleden

Ik woon in oudewater, en ik heb me ook al ingeschreven. Gelijk maar bij meerdere want bij 1 was het dus al vol. Oa bij de kraamvogel

10 maanden geleden

Ik heb bij de eerste bevalling KraamZus gehad, heel tevreden mee. Dus nu ook weer ingeschreven. Heb een bevestiging van inschrijving gehad, dus ik ga ervan uit dat er gewoon plek voor mij is!

10 maanden geleden

Ik woon in Utrecht (Kanaleneiland) en heb me aangemeld bij Koru kraamzorg. Er is idd een tekort aan kraamzorg hier, dus ik zou niet te lang wachten met je ergens aanmelden:)

10 maanden geleden

Om even terug te komen op mijn bericht hiervoor; Ik had me ingeschreven bij happy days, deze was al vol rond mijn uitgerekende datum.. Nu dus ook bij kraamzorg de waarden, de kraamvogel en Linda’s kraamzorg. Nu even de keus maken tussen die 3 🙃

10 maanden geleden

Om even terug te komen op mijn bericht hiervoor; Ik had me ingeschreven b ...
Heftig hoe snel het vol is allemaal… ik heb me nu ook bij de waarden ingeschreven dus ben benieuwd 🫠😊

10 maanden geleden

Reactie op Selene123

Heftig hoe snel het vol is allemaal… ik heb me nu ook bij de waarden ingesc ...
Ja niet te doen hè? Dacht ben op tijd 🤣