19 Reacties

6 maanden geleden

Ja kunt eventueel ook zorgen dat je voeten in bed wat hoger liggen.

6 maanden geleden

Ik lees even mee. Heb precies hetzelfde. Ze hebben bij het kruidvat zoveel verschillende potjes magnesium dat ik ook niet weet welke ik zou moeten kopen 🙈

6 maanden geleden

Ik heb er ook erg last van vooral s’morgens. Ik word er gewoon wakker van.

6 maanden geleden

Magnesium helpt, ik gebruik deze altijd.

6 maanden geleden

Die krampaanval is zoooooo erg pijnlijk 😭😭

6 maanden geleden

Ik gebruik magnesium olie, gewoon van de etos. Smeer iedere avond voor het slapen gaan m'n kuiten en onderkant voeten in tegen de kramp.

6 maanden geleden

Ik slik al sinds voor de zwangerschap tegen nachtelijke krampen Magnesium nacht van de Kruidvat

6 maanden geleden

Yes ik smeer magnesium olie op mijn benen . En dan voordat ik ga slapen .

6 maanden geleden

Ook ik smeer magnesium olie op mijn kuiten en voeten, het is echt heel veel minder. Helaas van de week nog wel een keer kramp gehad snachts maar meeste nachten gaat het goed sinds ik die olie smeer

6 maanden geleden

Let wel op dat magnesium vaak (te) hoog gedoseerd aangeboden wordt, en dat teveel een laxerend effect kan hebben. Zie: https://www.consumentenbond.nl/voedingstests/magnesiumsupplementen-ongezond-hoog-gedoseerd Ik heb kruidvat eigen merk, en neem dan 1 tablet ipv 2 op een dag.

6 maanden geleden

Ik heb krampen bij het lopen, en niet bij het slapen. Het is echt zo vervelend, hoorde dat ik langs de huisarts moet voor steunkousen. Lekker is dat in de zomer met de hoge temperaturen in je jurkje met sandalen 🫠

6 maanden geleden

Ik doe af en toe een magnesium voetenbadje voor het slapen!

6 maanden geleden

Ik heb het bij de verloskundige nagevraagd en die zei dat met olie insmeren beter wordt opgenomen dan tabletten slikken. Verder had ik laatst vooral erg last ervan gehad na een dag waarop ik achteraf gezien denk ik te weinig had gedronken, dus dat is ook nog iets om op te letten.

6 maanden geleden

Ik heb deze de vorige zwangerschap gebruikt en nu weer. Die vind ik echt top! Het is homeopathisch en je mag er aardig wat van innemen!

6 maanden geleden

Reactie op SanneLily

Ik heb deze de vorige zwangerschap gebruikt en nu weer. Die vind ik echt to ...
Waar is die van?

6 maanden geleden

Reactie op Senoritaaa

Waar is die van?
Je kan hem kopen bij Medikamente Die Grenze, maar is ook online te bestellen zie ik! Online zoeken op Schussler Zout magnesium, dan vind je hem wel! 😊

6 maanden geleden

Op moment dat je kramp krijgt sowieso de spier rekken en proberen even warm te houden of eventueel spierzwakte. Wel nagaan welke je mag gebruiken

6 maanden geleden

Dankjewel voor de reacties btw

6 maanden geleden

Ik had dit vorig weekend mega erg, heeft dagen geduurd.. heb de magnesium citraat van Kruidvat gehaald, lekker goedkoop en goed geholpen want ben er nu vanaf