29 Reacties
vorige maand
De druppels van Davitamon bevatten volgens mij ook notensporen. Wellicht is ze allergisch?
vorige maand
Super toevallig dit. Mijn partner en ik zaten op hetzelfde gedachtenspoor na een aantal dagen waarbij we de vitamines aan het begin van de avond gaven (kruidvat huismerk ook op oliebasis) en de rest van de avond een huilende baby hadden die volgens ons last had van krampen en veel moeten slikken (opkomend uit de maag). Wij vonden het een logische gedachte dat olie lastiger te verteren is voor zo'n kleintje en dat krampen veroorzaakt, zeker op een bijna nuchtere maag misschien. Wij hebben voor vandaag besloten om de vitamines niet te geven en te kijken of het verschil maakt. We willen niet stoppen met de vitamines, maar gewoon eens kijken wat het doet met de krampen. Mogelijk dan overstappen op een ander merk oid.
vorige maand
Ja zeker! Hier ook vitamine D en K, maar van Kruidvat huismerk. Dit was echt de boosdoener. Overgestapt op druppels van Laveen, en heb weer m’n vrolijke en contente baby 🥺🩷
vorige maand
Reactie op GemoedelijkeKers683530
Ja zeker! Hier ook vitamine D en K, maar van Kruidvat huismerk. Dit was ech ...
Huh serieus?? Die hebben wij ook en ik had de link niet gelegd. Ga het ook eens weglaten twee dagen en dan zien.
vorige maand
Reactie op GemoedelijkeKers683530
Ja zeker! Hier ook vitamine D en K, maar van Kruidvat huismerk. Dit was ech ...
Oo, daar heb ik ook al meerdere goede dingen over gehoord inderdaad! En welke heb je dan precies als ik vragen mag?? Vind het misschien wel het proberen waard 🫣🤗
vorige maand
Mijn dochter kreeg ook duidelijk last van de vitamines van davitamon. Heb nu D en K druppels van Laveen en dat gaat beter!
vorige maand
Nou, ik vroeg mij dit toevallig zelf ook af! Sinds wij de vitamines geven zijn de nachten echt drama geweest. Mijn man en ik deelden de nachten zelfs door 2e beneden, zodat we in ieder geval nog wat konden slapen door alle krampen door😅
Ik heb gister geen vitamines gegeven om te kijken wat het doet. Die meid van ons heeft gewoon een hele goede nacht gemaakt! Ze heeft de hele nacht bij ons op de kamer geslapen en is 2x gekomen voor voeding. Echt een wereld van verschil.
Vandaag ga ik even op onderzoek uit wat we anders kunnen geven en of het wel écht nodig is..
vorige maand
Wij geven onze baby ooo davitamon d+k. En we hebben dezelfde problemen met maagkrampjes. We zitten zelfs nu in het ziekenhuis omdat het zo erg is dat hij niks meer binnen houdt. Ik ga overleggen hier wat ze er van vinden. En we gaan overstappen op die laveen.
vorige maand
Toevallig hebben wij het hier van de week over gehad met de verloskundige. Die vertelde dat veel ouders de darmkrampjes koppelen aan de vitamine d, maar dat er geen enkel onderzoek is dat dit verband heeft aangetoond. Het is eerder dat de darmkrampjes sowieso rond deze tijd opkomen vanwege de ontwikkeling van het hele spijsverteringsstelsel en dat je toevalligerwijs rond dezelfde periode met vitamine d begint.
vorige maand
Reactie op MoedigeRegendruppel129771
Wij geven onze baby ooo davitamon d+k. En we hebben dezelfde problemen met ...
Het ziekenhuis heeft net ook aangegeven dat hier geen link tussen zou mogen liggen.
Toch gaan wij wel gewoon proberen thuis de andere te kopen.
vorige maand
Zou zeker kunnen. Wij zijn na 1 week overgestapt op vitamine d op waterbasis van Davitamon en lijkt inderdaad rustiger qua heftige krampen. Gebruiken ernaast ook wel de orthiflor start dus durf niet te zeggen waar het precies aan ligt maar wij blijven iig de vitamines op waterbasis gebruiken ☺️
4 weken geleden
Reactie op Canseal
Hii! Ik ben opzoek naar iets anders wat ik kan proberen buiten davitamon. I ...
Ik heb de druppels van Laveen op dit moment, heb wel het idee dat het wat verbeterd is!
3 weken geleden
Reactie op Canseal
Is dat deze? 🥹🥹

Jaa ik heb deze, het is niet 100% weg de krampjes maar geen hele dag huilen meer 🤞🏼🤞🏼