16 Reacties

11 uur geleden

Heb je al probiotica geprobeerd voor de krampjes? Dat heeft hier uiteindelijk wel geholpen 😊

11 uur geleden

Reactie op Nadine922

Heb je al probiotica geprobeerd voor de krampjes? Dat heeft hier uiteindeli ...
Hoi! Dit willen we heel graag bestellen, heb je een tip voor een goede?

11 uur geleden

Voor het terug geven van de voeding. Heb je er al eens over nagedacht om johannes broodpitmeel toe te voegen? En heeft hij altijd al last van krampjes? Of zit hij nu mogelijk in de krampjes piek?

11 uur geleden

Misschien kun je Sab Simplex gebruiken ipv Infacol. Sinds wij zijn geswitcht bijna geen krampjes meer. Zoontje ruim 6 weken oud

11 uur geleden

Reactie op ZwoeleWolk662243

Hoi! Dit willen we heel graag bestellen, heb je een tip voor een goede?
Wij gebruiken vanaf het begin bactiol, geen idee of het toeval is maar hij is nu 7 weken en heeft geen last van krampjes gehad tot nu toe
Bij onze dochter hielp een warmie heel goed. Dat is een knuffeltje wat je in de magnetron kan doen en dan warm wordt. Dit nam het ongemak echt een heel stuk weg en hielp haar ook goed om uiteindelijk toch in slaap te vallen. We gebruiken dit nu nog steeds als ze gaat slapen en dit werkt voor onze dochter echt heel goed! Je hebt ze in verschillende soorten Bekijk Warmies Otter 1 Stuks op: https://www.bol.com/nl/p/warmies-otter-1-stuks/9200000115917559?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

10 uur geleden

Reactie op Rianne 1990

Wij gebruiken vanaf het begin bactiol, geen idee of het toeval is maar hij ...
Yes, wij gebruikten ook Bacticol!

9 uur geleden

Je verhaal is heel herkenbaar. Het is mega pittig, maar je doet het goed mama! Ik heb helaas nog niet de gouden tip.

9 uur geleden

Reactie op Nadine922

Yes, wij gebruikten ook Bacticol!
Gaf je ook de hoeveelheid die op het flesje staat? 6 druppels per dag of ietsje minder? Heb nu 2 flesjes besteld en morgen binnen, hoop zo dat het helpt!!

9 uur geleden

Reactie op DaniekJ

Voor het terug geven van de voeding. Heb je er al eens over nagedacht om jo ...
Ja met voeding teruggeven zijn het elke keer kleine beetjes en toevallig vandaag echt mega golf.. CB zei dat je dan beter nog niet kon indikken pas als het elke dag veel is…. Krampjes heeft hij al vanaf het begin maar lijkt wel erger te worden!

9 uur geleden

Reactie op User1996kim

Je verhaal is heel herkenbaar. Het is mega pittig, maar je doet het goed ma ...
Ahh jeetje jij ook zo pittige tijden? Heel veel succes🥹

8 uur geleden

Reactie op ZwoeleWolk662243

Gaf je ook de hoeveelheid die op het flesje staat? 6 druppels per dag of ie ...
Wij hebben het opgebouwd, eerst 3 druppels en na een week of anderhalf zijn we steeds met 1 druppel omhoog gegaan tot 6

8 uur geleden

Ik heb ook een kindje die met spoed keizersnede is gehaald en ik had een stressvolle zwangerschap ivm veiligheid voor mij en de kleine. Ook een kindje wat vanaf eerste moment veel huilde. Nu 9 weken oud en sinds een paar dagen eindelijk rustiger. Mijn zoontje kan moeilijk poepen en veel last van reflux, een kindje wat ook heel gevoelig is en snel overprikkeld is. Sinds een paar dagen ben ik overgestapt op nitrilon omneo. En sindsdien heb ik een rustig kindje waarmee ik net naar een verjaardag kon wat lekker rustig was en niet huilen. Voor mij was dit de oplossing. En de voeding omhoog had hij echt nodig. Ook ik heb het bedje omhoog liggen en dat werkt in combinatie met nutrilon omneo voor ons goed. Slaapt nu tussen de voedingen door. Ik voed hem nog een keer rond 1 a 2 uur meestal en dan rond 5 a 6 uur. En gister avond 22.00 en toen 04.30 en toen 07.00 uur en tussendoor sliep hij als een roosje. Dit was voorheen niet mogelijk.

7 uur geleden

Het zou ook koemelkallergie kunnen zijn. Ik herken het krijsen na voeding en overstrekken.

6 uur geleden

Reactie op SmileyChewy

Ik heb ook een kindje die met spoed keizersnede is gehaald en ik had een st ...
Ah jeetje wat vervelend zeg dat je ook zo’n heftige bevalling hebt gehad en pittige weken met veel huilen. Ik snap echt hoe je je voelt, gezien we lichamelijk ook best nog een hersteltijd hebben en daarom niet alles kan wat je wil (lang wandelen, autorijden of met je kindje goed rondlopen). Kwam jij van een ander merk voeding of wel Nutrilon? En heb je dit in 1 keer opgebouwd? Ik zit namelijk met kruidvat voeding en daar hebben ze ook een extra care.. ik weet niet of het dan verstandig is om bij Kruidvat merk te blijven of dat het niet uitmaakt als je toch wisselt dat je dan Nutrilon doet. Doe je dit ook echt met water koken en de fles schudden? Ik maak nu de fles klaar in de magnetron en roer met een vork… Fijn dat je wel verschil merkt bij je kindje, hopelijk blijft het beter gaan! Bedankt voor de tip

2 uur geleden

Misschien als tip om eens naar een chiropractor te gaan ipv osteopaat. Ik ben daar nu 3x geweest en de krampjes en het huilen zijn echt met 50% afgenomen. De reden dat ik dit zeg is omdat ik van verschillende mensen heb gehoord dat de chiropractor iets meer kan en voelt bij een baby dan de osteopaat. Ook merkte we dat hij verborgen reflux heeft en na 5 weken begon hij elke keer heel hard te huilen na een fles ( de slokdarm was zodanig geïrriteerd dat het begon te branden) hiervoor hebben wij nu gaviscon en dit helpt erg goed. Ook gaf hij na elke fles wat terug dit is nu ook een stuk minder. Ons zoontje is nu 7 weken en wij zijn ook echt zoekende geweest naar oplossingen