10 Reacties
13 uur geleden
Ik heb met mijn baby (bijna 8 weken) gemerkt dat hij met huismerk Etos en Kruidvat doorlekt maar niet met Pampers. Dus de huismerken maak ik nu overdag op en daarna volledig over op Pampers. Leuk geprobeerd maar, vooral in de nacht, doorlekken heeft niemand zin in 🤣👍🏻 wat trouwens ook niet helpt zijn rompertjes die van onder te strak zitten. Daar kan je evt van die verleng stukjes voor halen.
11 uur geleden
Doe je de achterkant omvouwen naar binnen? We hadden het trouwens ook en weer terug tijdelijk naar 1
11 uur geleden
Hoe oud en hoe zwaar is je zoontje?
Wij hebben ook maar 2 weken maar 2 van kruitvat gebruikt. Waardeloze luiers. Kunnen maar tot 6 kg; etos en pampers tot 8. Die maat 2 zit nu prima (etos).
10 uur geleden
Reactie op Bloemetje08
Hoe oud en hoe zwaar is je zoontje?
Wij hebben ook maar 2 weken maar 2 van ...
O en aanvulling; dochter woog vorige week 5,5kg en maat 2 kon al een week niet meer… dus eigenlijk TOT 5kg te gebruiken hier…
10 uur geleden
Een grotere romper (of broekje) wil ook wel eens helpen: als die de luier 'afknelt' kan de luier niet genoeg uitzetten en lekt alles er alsnog langs.
9 uur geleden
Ik zou even proberen of je een romper in een maat groter kan aantrekken. Of een romperverlenger gebruiken. Dan heeft de luier wat meer ruimte om groter te worden
6 uur geleden
Reactie op Nadine922
Etos maat 2 zit hier ook prima!
Weet even dat ze deze week 2+2 gratis hebben bij Etos! (€15!!)