3 Reacties

3 maanden geleden

Ik had wat bruinverlies na wandelen en heb heel wat afgegoogled, het schijnt vaker voor te komen na seks en niet iets om je druk om te maken. Ik heb zelf mijn vk gesproken en die zei dat het hele gebied daar nu supergoed doorbloed is en dat er door zo鈥檔 activiteit een haarvaatje kan knappen, of wat oud bloed van de innesteling los kan komen. Pas als het veel en helderrood is moet je je echt zorgen gaan maken. Maar bloed blijft natuurlijk niet iets dat je wilt zien tijdens de zwangerschap. En trouwens; als je je zorgen maakt mag je je vk gewoon bellen hoor! Ze denken graag met je mee.

3 maanden geleden

Reactie op Zonzonnig

Ik had wat bruinverlies na wandelen en heb heel wat afgegoogled, het schijn ...
Super bedankt voor je reactie! Ik dacht zelf inderdaad dat het wel kon. Ik heb zaterdag namelijk ook voor het eerst weer wat zware krachttraining gedaan. Maar toch fijn om ervaringen van een andere vrouw te horen! Dat stelt dan toch gerust馃檹馃徎

3 maanden geleden

Je kunt gewoon de verloskundige belle voor dit soort vragen. Logisch dat je even schrikt. Waarschijnlijk gaat het om een contactbloeding na de geslachtgemeenschap. Je bent namelijk veel beter doorbloed als je zwanger bent. Dus heb je sneller een bloedneus, bloedend tandvlees, maar ook vaginaal bloedverlies kan komen door harde ontlasting, veel hoesten en bijvoorbeeld na de seks. Geen zorgen dus.