16 Reacties

15 uur geleden

Ik dacht altijd ook zo maar toen bedaxht ik me ja als ze er last van heeft gaat hij echt niet verder slapen

14 uur geleden

Wij hebben een keer luier overgeslagen en sochtends handzeep zoveel geplast dat alles nat was. Dus als ze zich meld dan verschonen we haar ook

14 uur geleden

Pampers belooft tot 12u droge billetjes. Ik verschoon niet snachts tenzij gepoept, gaat altijd goed als ik die 12u aanhoudt. Ze slaapt weer heerlijk verder na de voeding dus lijkt er geen last van te hebben. Ook geen uitslag.

12 uur geleden

Melk geven laatste luier verschonen en dan de rest van de fles geven. Maar weet als je kindje straks door slaapt ligt ze ook heel lang in een plas luier zonder dat jij dat weet. Dan zijn de luiers zelfs groter omdat ze groter wordt. Dat is zielig maar je kan niet komende 2 jaar haar luier ‘s nachts verschonen. 🥰🥰 maar snap je gevoel

12 uur geleden

Wij zijn ermee gestopt. Ja ergens voelt dat vies en zielig. Maar het alternatief voelde nog zieliger. Als ze zich s nachts meldt, slaapt ze na de borst namelijk weer zo. En als we verschonen wordt ze zo ontzettend wakker dat we zo weer 2 uur bezig zijn om haar in slaap te krijgen. Ik ga haar niet uit haar slaap halen voor iets waar ze blijkbaar zelf geen last van heeft. Ze ligt ook s morgens nog gerust tegen zichzelf te lachen namelijk als ik nog even snel iets doe. En qua risico op doorlekken: heel soms een keer een vochtige plek in de slaapzak. Maar ik doe haar toch altijd schone kleren aan s morgens, dus dat neem ik voor lief voor een goede nachtrust voor iedereen!

11 uur geleden

Ik verschoon hem heel snel voor de voeding, op bed in de slaapzak. Die luier zit bij ons ook hartstikke vol dan, als ik hem niet verschoon is ie daarna echt nat.

11 uur geleden

Wij verschonen al 6 weken niet meer in de nacht. Hij komt zelfs erg weinig om te drinken dus zou ik hem ook wakker moeten maken daarvoor. Gaat eigenlijk altijd goed

11 uur geleden

Nooit verschoond in de nacht 😅 kraamzorg gaf meteen aan dat het niet hoeft als hij niet gepoept herft

8 uur geleden

Reactie op Liizszaatj

Pampers belooft tot 12u droge billetjes. Ik verschoon niet snachts tenzij g ...
Nou die was dus pas doorgelekt want ze kreeg een voeding in de nacht wakker en we dachten een keer niet te verschonen. Ochtend nat alles en flink vol
Wij verschonen wel s nachts... Ze komt meestal nog 2x voor voeding. Één keer doen we haar dan een schone luier om, de andere keer niet.. als ze maar één keer komt krijgt ze altijd een schone luier. We doen de luier altijd voor het voeden en na het voeden slaapt mn dochter namelijk altijd heel gemakkelijk weer verder. dan vind ik het toch fijner voor haar om haar even te verschonen.

7 uur geleden

Nooit verschoond in de nacht… Lekker laten slapen 😴 ik doe wel altijd even een maatje groter.. Onze dochter is nog nooit doorgelekt.

7 uur geleden

Deed ik eerst ook elke nachtvoeding omdat ik het sneu vond. Maar sinds haar poepritme om de dag is vind ik het ‘‘s nachts wel prima 😂 Meestal drinkt ze tussen 19-20 haar laatste fles. Dan verschonen we haar en smeren we haar billen flink in met billenzalf. ‘s nachts komt ze vaak nog maar 1x en dan verschoon ik niet. ‘S ochtends pas weer. De luier zit dan goed vol maar ze lijkt er geen last van te hebben en ook haar billen zien er nog top uit haha

3 uur geleden

Ik check altijd of ze een natte scheet heeft gelaten(dat gebeurd nog wel eens) en dan merk ik gelijk of ze een volle plas luier heeft. Als dat niet het geval is dan verschoon ik haar niet. Als ze doorslaapt wordt ze ook niet verschoont en als ze er last van heeft laat ze het wel merken. Ze is tot nu toe nog nooit doorgelekt!

2 uur geleden

Onze dochter krijg om 11 uur schoone luier en fles en dan word ze pas half 8 wakker zij heeft dus helemaal niks in de nacht

2 uur geleden

Die van ons lekt altijd door als ik niet bij een voeding verschoon

42 minuten geleden

Ik doe het wel, maar dan halverwege de fles. Van te voren is hier ook geen succes haha