38 Reacties Nieuwste boven Ik heb een ölend ona pro (met rits) als werktas, dus wil die gaan uitproberen als luiertas de eerste maanden
Cam cam copenhagen, lekker ruime tas en veel keuze in prints. Later nog weer leuk als weekendtas te gebruiken
Wij hebben de gucci luiertas die is zo lekker ruim
Ik zag er laatst bij de Aldi eentje voor 10 euro. Voor dat geld is het te proberen en als hij tegenvalt kan ik altijd nog een ander kopen. Hij lijkt mij in ieder geval ruim genoeg met veel vakjes.
Ik heb van mijn Dochtertje nog de Armani luiertas in het zwart. Nog steeds super tevreden mee en zeer ruim. Deze gaat zeker weer gebruikt worden.
Wij gebruiken de rugtas van kapten and son
Wij hebben eentje van Kidzroom
Ik ga er een van Baere Amsterdam kopen!
Ik heb de Armani luiertas cadeau gekregen van een vriendin die ga ik gebruiken
Wij hebben een luiertas van studio noos gekocht. Makkelijk over de kinderwagen te hangen waardoor je eenvoudig je spulletjes kunt pakken, dachten wij.
Ik heb deze van studio noos
Reactie op SabinexoK Ik heb deze van studio noos
Deze heb ik ook!🥰
Reactie op MomtobeRosalie Deze heb ik ook!🥰
Ik ook!
Reactie op Sammie Wij hebben van Mozz
Wij ook!
Ik wil eentje van baere amsterdam alleen printje die ik wil ik steeds uitverkocht 👎🏼 nog even afwachten.
Ik heb een leuke roze koffertje met wieltjes
Ik heb er eentje van de Kruidvat, 14,99 en nu 75 procent korting. 😂 Als ik die niks vind tijdens het gebruik dan neem ik mijn oude Cowboysbag als luiertas.
Reactie op yess22 Ik wil eentje van baere amsterdam alleen printje die ik wil ik steeds uitve ...
Wij hebben ook van Baere! :)