44 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op Cheyelisa
Hier ook zuiden van limburg(roermond) ook 18 weekjes en 20 oktober van een ...
Wat leuk!🥰 leuk om kennis te maken en gefeliciteerd met je zwangerschap van een meisje 🩷🩷
7 maanden geleden
Hoi hoi, ik kom uit Reuver (midde Limburg) dus wel lekker in de buurt van Roermond. 😊 Wij zijn in verwachting van een meisje 💕 ben nu 17 weker zwanger.
Ben op het moment me aan het verdiepen in zwangerschaps cursussen. Zag een mooie in Weert. In omgeving Venlo zat al veel vol, of zijn ze gestopt. Ben nu in omgeving Roermond aan het zoeken. Vind het wel lastig. Want online webinars spreekt me toch minder aan...
7 maanden geleden
Reactie op MaddyAnna
Hoi hoi, ik kom uit Reuver (midde Limburg) dus wel lekker in de buurt van R ...
Gefeliciteerd met jullie meisje 🩷, begrijp ik helemaal, ik zal is voor u meekijken in die omgeving misschien tot ik ook wat voor u vind wat passend is ☺️
7 maanden geleden
Wat leuk 🤗 gefeliciteerd met je zwangerschap. Hier ook uit het zuiden van Limburg (Brunssum). Nu 19 weekjes in verwachting van een jongentje 🩵🩷 althans, als het goed is. Hier was wat verwarring in dus dit krijgen we hopelijk morgen tijdens de medische echo bevestigd.
Veel succes en plezier met jullie zwangerschap allemaal 🥰 hopelijk verloopt alles goed bij jullie?!
7 maanden geleden
Wat leuk 🤗 gefeliciteerd met je zwangerschap. Hier ook uit het zuiden van ...
Wat leuk! En ook dichtbij ik ben vanuit Hoensbroek, gefeliciteerd met jullie jongetje 💙. Hier ook verwarring kwa de exacte datum ik hoop volgende week duidelijkheid te krijgen🙏🏼 ik hoop tot je(jullie) morgen meer duidelijkheid krijgen❤️. Hier verloopt alles prima, ik ben alleenstaande mama💙 wat symptomen soms maar daar vecht ik me wel door heen, hopelijk verloopt jou zwangerschap ook goed 🩵
7 maanden geleden
Reactie op Daniëlle_xoxx
Wat leuk! En ook dichtbij ik ben vanuit Hoensbroek, gefeliciteerd met julli ...
Oh dat is inderdaad heel dichtbij, wat leuk! Ja die onwetendheid is echt niet fijn, hopelijk krijg je komende week wat duidelijkheid. Gelukkig verloopt de rest wel prima, hier ook gelukkig 🤗 enige waar ik echt heel erg tegenaan loop tijdens de zwangerschap is dat ik soms mijn gedachtes wel eens zou willen uitzetten 😅 ik ben mezelf zo gek aan het maken van de zenuwen en zorgen tussen elke echo in dat ik soms helemaal gek wordt van mezelf.
7 maanden geleden
Oh dat is inderdaad heel dichtbij, wat leuk! Ja die onwetendheid is echt n ...
Wat vervelend om te horen.. ik ervaar dit zelf ook heel erg die angsten bij iedere echo vooral de 20 weken echo je wilt gewoon tot alles goed is met je kleintje. Ik ga er helemaal vanuit tot je morgen een helemaal gezond kindje hebt 🥰. Probeer vooral wat afleiding in kleine dingen te zoeken mij helpt even de baby kamer wat leuk inrichten of een 9 maanden boekje invullen om even m’n gedachtes te verzetten.❤️
7 maanden geleden
Hi dames, allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap🩷🩵 zelf kom ik uit Roermond en ben momenteel 20 weken zwanger, uitgerekend 4 oktober van een jongen🩵 Afgelopen donderdag de 20 weken echo gehad en wat ze konden zien was goed. Mogen morgen terug omdat niet alles beoordeeld kon worden zoals de ruggenwervel en buikomvang
7 maanden geleden
Reactie op CZJ130116
Hi dames, allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap🩷🩵 zelf kom ik ui ...
Gefeliciteerd met ook jou zwangerschap ❤️ ik ben benieuwd morgen🙏🏼
7 maanden geleden
Reactie op LJLFL
Gefeliciteerd iedereen! 🥰
Ik woon in Roermond, momenteel 16+4 zwanger van ...
Jij ook gefeliciteerd 💙 het geslacht horen is zo ontzettend mooi🥰
7 maanden geleden
Hoi lieve dames. Ik woon in Susteren en ben 19 weken zwanger momenteel van ons eerste kindje💙 hopelijk verloopt jullie zwangerschap allemaal prettig en kunnen we hier lekker kletsen met elkaar. Morgen staat de 20 weken echo gepland in het ziekenhuis in Heerlen omdat ik ben geboren met een afwijking aan mijn nieren en urineleiders. Toch wel spannend! 🍀
6 maanden geleden
Reactie op Luana1993
Hoi dames! Hoe is het met iedereen? Ik vroeg me af of er dames zijn die een ...
Hoi Luana, leuk dat je hier nog eens iets plaats 😊 Met mijn dochter en mij gaat het top, we laten echter geen 4D echo maken. Wel een afspraak in Maastricht bij Mijn baby buikje, voor zoon zwangerschaps beeldje 💕 Vind die echt super mooi, maar ook eenbeetje spannend om daar zelf in mijn blote bips te mogen gaan staan 😉
6 maanden geleden
Reactie op MaddyAnna
Hoi Luana, leuk dat je hier nog eens iets plaats 😊 Met mijn dochter en mij ...
Wat fijn om te horen dat alles goed gaat met jullie🩷 dat is natuurlijk ook een onwijs leuk idee! zo'n zwangerschapsbeeldje.. en dat zal zeker even spannend zijn. Maar een mooie herinnering aan deze bijzondere periode voor de rest van je leven🥰 laat je weten hoe het is gegaan?
6 maanden geleden
Reactie op Luana1993
Hoi dames! Hoe is het met iedereen? Ik vroeg me af of er dames zijn die een ...
Wij gaan binnenkort naar Pretecho Joy in Heerlen. Mijn schoonzus is hier ook geweest en had heel duidelijk foto's gekregen, hopelijk lukt het bij ons ook zo goed 🤩