7 Reacties

4 maanden geleden

Zelf geen ervaring mee. Wij tilden gewoon de bak van de kinderwagen af als ze daarin lag te slapen, dus heb zoiets ook echt nooit gemist. Ook geen babynest gebruikt trouwens, ze sliep gewoon in de box, kinderwagen of cosleeper.

4 maanden geleden

Lijkt me nou typisch zo iets wat handig lijkt maar in de praktijk niet zo vreselijk veel toevoegt. Hoe vaak ga je je slapende kind naar boven/beneden verplaatsen?

4 maanden geleden

Reactie op Kleintje2023

Zelf geen ervaring mee. Wij tilden gewoon de bak van de kinderwagen af als ...
Ja bedoel eigenlijk andersom, mocht hij er thuis in liggen te slapen en ik weg willen met de wagen dat hij erin getild kan worden. Maar het zou inderdaad heel goed overbodig kunnen zijn hoor🫣

4 maanden geleden

Reactie op FeestLotte

Lijkt me nou typisch zo iets wat handig lijkt maar in de praktijk niet zo v ...
Haha ja geen idee dus!! Het is mijn eerste kindje dus ik weet het niet goed hoe vaak je dat zou willen doen 😬 Wij hebben wel katten dus kan mij voorstellen dat ik hem liever niet alleen laat slapen zonder dat ik erbij ben, dus misschien dat ik hem dan wel graag “meeneem”

4 maanden geleden

Reactie op oktobermamma

Ja bedoel eigenlijk andersom, mocht hij er thuis in liggen te slapen en ik ...
Ik zou dan zeggen, kijk het eerst eens aan, je kan hem altijd nog bestellen als je zoiets mist.

4 maanden geleden

Reactie op Kleintje2023

Ik zou dan zeggen, kijk het eerst eens aan, je kan hem altijd nog bestellen ...
Ja goed idee!

4 maanden geleden

Ik zie m vooral veel bij influencers dus het is in elk geval heel erg overpriced en ze zetten nu mega in op marketing. Hun draagzakken zijn ergonomisch ook niet goed. Het lijkt mij dat je het veel korter kan gebruiken dan een babynestje! En ik verwacht zelf niet met een slapende baby te gaan lopen door het huis (ja in de draagdoek alleen).