14 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op MnI1994
Oh ik volg dit even!
Ik kan wel inslapen maar zodra ik ‘s nachts naar de ba ...
Dit heb ik ook! En dan lig ik zomaar anderhalf tot twee uur wakker. Ik slik al magnesium, maar het helpt niet
8 maanden geleden
Ik heb temazepam gekregen omdat ik amper meer kon functioneren. Maar wil natuurlijk zonder proberen.
8 maanden geleden
Reactie op MnI1994
Oh ik volg dit even!
Oohh klinkt stom maar zo blij dat je dit zegt! Ik heb precies hetzelfde!
Van de week moest ik om 02:15 plassen…. Daarna niet meer geslapen. Tot vlak voor de wekker ging 😒😒
8 maanden geleden
Reactie op mamaH_
Wat kan helpen is magnesium spray van Zechsal. Of magnesium supplement.
Mag dat zomaar ?
8 maanden geleden
Heel herkenbaar. Ik gebruik de sleepcasts van Headspace, dat zijn een soort 'verhaaltjes voor het slapen' maar dan niet kinderlijk.
Sommige mensen luisteren een podcast of muziek. Als het maar boeiend genoeg is om je aandacht vast te houden en niet spannend genoeg om je wakker te houden kan het werken 😁
8 maanden geleden
Hoi hoi, ik kwam deze topic voorbij, in het eerste trimester heb ik hier vooral last van gehad, ik heb wat enkele tips die mij geholpen had (sommige vond ik op oma weet raad) hoe belachelijk sommige klinken ‘t heeft mij in het eerste trimester wel geholpen om wat sneller in slaap te vallen.
1, Deze paste ik toen heel vaak toe namelijk vlogs kijken, deze tip kreeg ik van een lieve dame op 24Baby toen ik ook erg slecht sliep, geloof het of niet het hielp, een vlog aan zetten op je telefoon en gewoon blijven kijken tot je merkt tot je slaperig word meestal word je hoofd leeg als je even naar iets kijkt en met iets anders bezig bent.
2, is warme melk of kamille thee drinken voor ‘t slapen gaan
3, oorlellen nat maken, goed in wrijven en niet afdrogen (klinkt raar) maar dit heeft mij ook geholpen
4,we kennen t allemaal wel schaapjes tellen🤣, misschien werkt dit voor de een wel of niet ik zet m er toch even bij
5, Ipv in bed rond te draaien enz ga even op de koude badkamer vloer staan (zonder licht of met weinig licht) anders word je weer te wakker, soms kan t helpen even je bed uit te komen en wat anders te doen in plaats van te blijven liggen en draaien
6, dit is meer een mind set die deze tip kwam uit mezelf als ik niet in slaap kom om welke reden ook zei ik, oké het is niet erg als ik nu in slaap kom als dit zo is dan is dit zo, als ik wel in slaap val is dit fijn” door jezelf niet te pushen om in slaap te vallen val je juist sneller in slaap apart maar waar
7, ook m’n laatste tip is blijven staren naar een muur “niemand houd t zo lang vol om wakker te blijven staren naar iets helpt vaak”
En een kleine tip is al je stress gedachtes al is het om niet kunnen slapen opschrijven voordat je gaat slapen.
Deze tips werkte heel erg bij mij, ik hoop tot je aan een van de tips iets hebt en beter kan slapen!☺️
7 maanden geleden
Reactie op MnI1994
Oh ik volg dit even!
Same
7 maanden geleden
Wat fijn alle reacties… of Nouja fijn…. Ik ben duidelijk niet de enigen