17 Reacties

7 maanden geleden

Voor een jongen zou ik persoonlijk Noah doen..

7 maanden geleden

Kan gewoon. Tis maar net wat je zelf mooi vind 🥰

7 maanden geleden

Ikzelf zou toch voor Noah gaan, omdat dan iets duidelijker is dat het een jongen is.

7 maanden geleden

Ja zeker kan dat! Kijk maar naar Noa Lang 😁

7 maanden geleden

Noah!

7 maanden geleden

Ik vind Noa ook mooier qua letters maar nu je het zegt zou ik dat eerder voor een meisje doen en Noah voor een jongen. Maarja.. het went heus wel voor mensen.

7 maanden geleden

Ik vind zelf Noa mooier voor een meisje en Noah mooier voor een jongen

7 maanden geleden

Ik vind Noah met een h ook mooier staan voor een jongen en Noa zonder h voor een meisje

7 maanden geleden

Grote kans dat hij z’n hele leven moet zeggen “Noa zonder H”… maar dat is niet anders dan jongens die moeten zeggen “Casper met een C” Onbekend maakt onbemind geldt zo te zien ook voor de spelling van je naam… ik zou me daar niks van aantrekken, de naam is unisex en je kiest niet voor een rare spelling die de uitspraak bemoeilijkt.

7 maanden geleden

Ik vind Noah meer voor een meisje en Noa voor een jongen haha. Denk dat de meningen altijd wel anders zullen zijn! Dus vooral doen wat jullie mooi vinden, denk dat ‘t wel mee gaat vallen hoe vaak je zo’n naam moet toelichten

7 maanden geleden

Ik vind Noa meer voor een meisje en Noah voor een jongen

7 maanden geleden

Ik ken een Noa jongen. Ouders hadden dezelfde overwegingen als jullie, en uiteindelijk voor Noa gegaan ivm maar 3 letters. Maar idd, ze moeten altijd uitleggen nav de naam dat het een jongen is, en nav geslacht uitleggen dat het zonder h is. Moeder zegt nu dat ze "helaas onnodig moeilijk gedaan hebben" en dus wel wat spijt hebben van een niet gangbare schrijfwijze Hoe belangrijk is het 3letter- principe voor je?

7 maanden geleden

Reactie op Hannelore13

Ik ken een Noa jongen. Ouders hadden dezelfde overwegingen als jullie, en ...
We willen 3 namen doen zodat de initialen N.O.A. zijn, zoals we met onze dochter Mae hebben gedaan. Ik vind 4 namen dan weer veel maar misschien als we er korte namen van maken dat het dan niet zo erg is.

7 maanden geleden

Onze dochter heet Noan. Dat is ook een ongebruikelijke naam word in Nederland sws weinig gegeven, maar het is een unisex naam.. 🥰 Jullie moeten doen waar jullie blij van worden.

7 maanden geleden

Reactie op Kimhartjemae

We willen 3 namen doen zodat de initialen N.O.A. zijn, zoals we met onze do ...
Noah Olle Adam Hanne, kan prima toch? Geen idee of dit je smaak is qua namen, maar zo heb je 8 lettergrepen en dat is denk ik niet heel gek

7 maanden geleden

Team Noah 💙
Team Noah ❤️