11 Reacties
10 maanden geleden
Reactie op Beau98
Yess ik ook.. 4+2 hier. En straalt soms ook uit naar 1 heup, de zijkant en ...
Ja ik had dus eerst elke dag onderbuik krampen. Maar sinds gisteren of eergisteren is dat een stuk minder of weg. Heb nu dus een beetje zeurende rugpijn.
Nu weet ik dat geen pijn ook niet erg is. Maar op de een of andere manier wil je nu juist die pijn voelen 😅🫣.
Ik heb 5 maart mijn echo dus ik ben heel erg benieuwd
10 maanden geleden
Reactie op Ananasjeee
Ja ik had dus eerst elke dag onderbuik krampen. Maar sinds gisteren of eerg ...
Jaa ik herken het! Bij mij wisselen de klachten ook dagelijks, in de zin van; ene dag kei erge pijn aan m'n borsten, andere dag niet. Als ik het dan niet voel maak ik me ook meteen zorgen haha. Ik heb een app groep aangemaakt met meiden die pril zwanger zijn, als je erin witl stuur maar een pb, best fijn om soms herkenning te lezen en dingen met elkaar te delen :)
10 maanden geleden
Ja dat herken ik!! Vanaf week 3,5 tot 4,5 zulke erge rugpijn gehad dat ik nachten op liep van de pijn en met kruiken liep de hele dag. Eergisteren een echo gehad met 5+5 en alles zag er goed uit!! Maak je niet te druk, neem een lekkere warme douch en schaf een kruik aan dit hielp mij erg!
10 maanden geleden
Reactie op Beau98
Jaa ik herken het! Bij mij wisselen de klachten ook dagelijks, in de zin va ...
Hey! Zou ik in die groep mogen?
10 maanden geleden
Ik ben nu 7 weken zwanger maar de afgelopen 2 weken heb ik dit ook gehad. De verloskundige gaf aan dat het het groeien van de baarmoeder is wat die pijn kan veroorzaken.
10 maanden geleden
Ik dacht dat ik gek aan het worden of dacht ik heb verkeerd geslapen, maar ik heb het inderdaad ook, ben 5+2 weken
10 maanden geleden
Reactie op ChaiLatteT
Ik dacht dat ik gek aan het worden of dacht ik heb verkeerd geslapen, maar ...
Neee je bent zeker niet gek hoor
10 maanden geleden
Reactie op Ananasjeee
Neee je bent zeker niet gek hoor
Het is nu al weggezakt