10 Reacties
4 maanden geleden
Nou ik zeg goed gehandeld!! Je mag best laten merken dat je er niet van gedient bent!!!
4 maanden geleden
Ookal kon hij nooit zien dat je zwanger was, geeft hem het geen recht om dit te zeggen.. Misschien is er wel iets heel anders aan de hand, je kan nooit aan de buiten kant zien wat er van binnen speelt! Dat zouden mensen is in hun hersenen moeten duwen, je hebt het goed gedaan mama ❤️
4 maanden geleden
Zwanger is één ding maar je had vanalles kunnen hebben. Een onzichtbare ziekte, net een operatie en herstellen, kan vanalles zijn. Hoop dat zo’n type later realiseert dat hij iets doms heeft gedaan en zich schaamt.
4 maanden geleden
Reactie op BlauwKlavertjeVier
Zwanger is één ding maar je had vanalles kunnen hebben. Een onzichtbare zie ...
Je kan niet oordelen aan hoe iemand er uit ziet of iemand snel of langzaam moet lopen. Ik besefte me wel dat mensen die chronisch ziek zijn en bij wie je dat niet aan de buitenkant kan zien, dat dat dan ook echt niet tof is.
Ik voel me ook een soort kwetsbaar nu ik zwanger ben, ook omdat je zo snel emotioneel bent. Moest er echt een avondje van bijkomen, terwijl, wat is er nou echt gebeurd... niet veel🤷♀️
4 maanden geleden
Je mag ALTIJD iets zeggen als iemand onterecht geïrriteerd wordt. Ook als je niet zwanger bent. En al helemaal als ie tuttebel zegt ✌🏼