4 Reacties
9 maanden geleden
Ik gebruik gewoon parfum en ook gewoon FA deodorant. Ik gebruik een beetje en eigenlijk alleen op dagen dat ik de deur uit ga en lekker wil ruiken.
Parfum spuit ik niet op m’n huid maar op m’n kleding.
Ik maak m’n huis schoon met groene zeep, vieze plekken desinfecteer ik met 70% alcohol :)
9 maanden geleden
Ben zwanger van de 3e en heb altijd deo en parfum gebruikt. Als je borstvoeding geeft raden ze dit wel af ivm herkennen van de geur van de mama/tepel (als ik het goed heb gelezen ooit haha). Ik maak mijn huis gewoon schoon met fabulosa, dettol, ajax, bleekmiddel etc. Elke zwangerschap gedaan en zet met schoonmaken toch lekker alle ramen open dus waait het meteen door.
9 maanden geleden
Ik gebruik vooral natuurlijke deo van wild (werkt beter dan regulier bij mij). En schoonmaakmiddel niet in overvloed. Als ik wat gebruik dan azijn of producten van sonnetten of een ander eco middel. Dit gebruikte ik sowieso al voor de zwangerschap! Eenmaal gewend wil je niet meer anders. Parfum eigenlijk niet of nauwelijks.
9 maanden geleden
Ik gebruik gewoon spuit deodorant van Dove. Geen parfum, doe ik nooit. Qua schoonmaakmiddelen gebruik ik geen spray flessen meer, je krijgt altijd wat binnen. Dat doet mijn man nu. Ook gebruik ik geen bleekmiddel of bijvoorbeeld schimmel verwijderaar. Dat doet mijn man nu ook.