7 Reacties

10 maanden geleden

Precies het zelfe vandaag. Stekende pijn in mn bovenbuik wel iets meer aan de linker zijde. VK en Huisarts gebeld beide geven aan pcm innemen en aankijken. Heb het nu sinds ongeveer een uur. Ik voel de pijn wel vooral bij het uitademen. Heb jij het continu?

10 maanden geleden

Reactie op GetalenteerdePlaneet249118

Precies het zelfe vandaag. Stekende pijn in mn bovenbuik wel iets meer aan ...
Niet perse bij uitademen maar continu met golven van meer naar minder. Wel even op de bank gaan liggen en paracetamol genomen waardoor t al minder is geworden. Toch raar..

10 maanden geleden

Ik ben (morgen) 9 weken zwanger en heb precies hetzelfde. Helaas bij mijn 1e zwangerschap wel zwangerschapsvergiftiging gehad. Dus ging even in paniek standje afgelopen maandag toen ik deze klachten kreeg. Maar dit zijn je darmen 鈽猴笍. Die maken plaats voor je kleintje/baarmoeder en dit kan leiden tot die pijn steken volgens mijn VK. Je kunt ook altijd contact opnemen met je verloskundige of gynaecoloog (mocht je via die weg lopen).

10 maanden geleden

Reactie op Celine89

Ik ben (morgen) 9 weken zwanger en heb precies hetzelfde. Helaas bij mijn 1 ...
Darmen zou goed kunnen want heb de afgelopen dagen ook daar last van. Wist niet dat dit pijn in de bovenbuik kon geven. T is gelukkig na een warm bad weer helemaal weggezakt.

10 maanden geleden

Reactie op Emmaatje

Darmen zou goed kunnen want heb de afgelopen dagen ook daar last van. Wist ...
Fijn dat het wegzakte nadat je in bad bent geweest. Blijkbaar wel want die worden aan de kant geduwd en dat kan rond deze periode ook zorgen voor wat pijntjes.

10 maanden geleden

Hier het zelfde, laatste dagen veel last van maag/pijn in boven buik. Was 2 dagen terug best heftig, heb zelf even de verloskundige gebeld met de vraag of dit normaal is omdat ik ook inderdaad las zwangerschaps vergiftiging verloskundige gaf aan tot dit normaal is en tot dit tot week 12/13 aan kan blijven houden, ze raadde mij renni aan. Paracetamol kan helpen bij mij hielp het doen niet. De vk gaf aan tot alles nu in je lichaam veranderd en dit kan erbij horen. Mocht je het nou echt niet vertrouwen kan je altijd jou verloskundige bellen om jezelf wat gerust te stellen. Ik kan je heel goed begrijpen die pijn is verschrikkelijk hoop tot je je nu wat beter voelt! Probeer ook kleine porties op een dag te eten ipv in een x veel (dat helpt bij mij) ik hoop tot je hier n beetje wat aan hebt馃グ

10 maanden geleden

Ik had de vorige zwangerschap heel erg pijn in mijn bovenbuik. Ik dacht dat ik maagpijn had. Elke keer werd er gezegd dat het door de zwangerschap kwam. Maar het bleek achteraf dat ik galstenen had.