5 Reacties

15 uur geleden

Hey ik zit met precies zelfde Zijn dochter heeft dinsdag voor laast gepoept. Stikt van de krampen en laat viezen scheten. Haar vanmorgen geholpen met poepen en kwam dikke ontlasting uit. Ik moet morgen toevallig naar buro en ga hier wel even wat van zeggen. Moet ook zeggen dat buro ook niet alles weet hoor. Mijn zoon kreeg ook heel veel krampen van de koemelk, ik dit aangegeven op buro en ze zeiden steeds ja dat is normaal de darmen zijn nog niet goed ontwikkeld. Na 6 weken tobben heb ik een pak geitenvoeding gehaald en was meteen over. Maar Lactose intolerantie kon niet want kwam bijna niet voor bij baby,s. Soms moet je ook je eigen gevoel volgen.

15 uur geleden

Mijn zus deed vroeger altijd paar druppels olijf olie in de fles, houd de ontlasting ook soepel.

15 uur geleden

Hier hetzelfde. Ze lijkt er alleen niet echt last van te hebben..

5 uur geleden

Bij ons werkte probiotica voor krampen heel goed, waarna ze meestal poepte. Mijn vriendin had meer zoals jou en dan harde ontlasting. Uiteindelijk met probiotica druppels en osteopaat is het verholpen

5 uur geleden

Reactie op Anoniem1802

Bij ons werkte probiotica voor krampen heel goed, waarna ze meestal poepte. ...
Ja die druppels heb ik al in huis en geef ik al Ik had voor mezelf ook optimel met Probiotica. Mis ook nog naar de ostiopaat