18 Reacties

20 dagen geleden

Gefeliciteerd! Hele mooie testen :) Hier is wel een topic voor, zodat er niet 100 dezelfde soort topics over testen geplaatst worden ;)

20 dagen geleden

Reactie op Iris2023

Gefeliciteerd! Hele mooie testen :) Hier is wel een topic voor, zodat er ...
Waar vind ik die? Ik zoek wel specifiek dit termijn om te vergeleken. Vandaar ook de datum laatste menstruatie vermeld :)

20 dagen geleden

Reactie op DaisyLevi

Waar vind ik die? Ik zoek wel specifiek dit termijn om te vergeleken. Vanda ...
Show je positieve test ✨️ heet die. Wellicht zijn er al mensen met dit termijn die dat hebben geplaatst

20 dagen geleden

Reactie op Iris2023

Show je positieve test ✨️ heet die. Wellicht zijn er al mensen met dit term ...
Ah ja. Die heb ik al bekeken. Kon daar niet echt vergelijken. Vandaar deze topic

20 dagen geleden

Ik herken mezelf hierin! Mijn laatste menstruatie begon 20/12, maar ik heb ook een erg onregelmatige, lange cyclus normaal dus durf ook niet te zeggen hoever ik precies ben. Mijn test gister was nog wel iets lichter dan die van 18-1 bij jou, ik ga morgenochtend weer testen

19 dagen geleden

Dit is die van mij van vanmorgen! Ik moet ook rond de 4 weken zijn nu. Weer iets donkerder dan de vorige

18 dagen geleden

Wat vinden jullie van deze oploop? Ik zou vandaag ongesteld moeten worden.

18 dagen geleden

Reactie op Liana123

Wat vinden jullie van deze oploop? Ik zou vandaag ongesteld moeten worden.
Duidelijk toch! Mooie oploop

17 dagen geleden

Dit is mijn test na 4 weken

17 dagen geleden

Dit zijn mijn testen. Een gewone en een early. Ik zou nu ongeveer 4 weken zijn.. wel met middag urine getest. Morgen 1tje met ochtend urine

16 dagen geleden

Vandaag zag mijn test er zo uit. Zaterdag heb ik positief getest na een menstruatie die uitbleef. Ik heb een lange cyclus waardoor dus de apps en berekeningen niet kloppend zijn volgens de verloskundige. 12 februari hebben wij onze eerste echo en we hopen dan te weten hoeveel weken ik daadwerkelijk ben. Volgens de clearblue zou het zijn 2-3 weken en volgens de apps 5+2.

15 dagen geleden

Reactie op benteGerits

Vandaag zag mijn test er zo uit. Zaterdag heb ik positief getest na een men ...
Volgens de app ben ik 5+4. Maar ik weet het eigenlijk ook niet. Ik ben na het stoppen met de pil 1 keer ongesteld geweest (2x incl de bloeding gelijk daarna). Ik heb 13 februari bij de verloskundige een echo maar heb voor 4 februari zelf 1 gepland .. mijn testen lopen nu zo. Ook de weken indicatie van zowel kruidvat als clearblue lopen op.

15 dagen geleden

Reactie op DaisyLevi

Volgens de app ben ik 5+4. Maar ik weet het eigenlijk ook niet. Ik ben na h ...
Ik ga dadelijk nog een keer kijken met de weken indicator van kruidvat maar ik denk dat ik gewoon moet wachten tot we bij de verloskundige zijn geweest. Alleen het wachten vind ik nu zo moeilijk ...

15 dagen geleden

Reactie op benteGerits

Ik ga dadelijk nog een keer kijken met de weken indicator van kruidvat maar ...
Vind ik ook hoor! Ik had 3 dagen tussen de weken indicator van kruidvat zitten 🙊 met de clearblue had ik zaterdag 1-2 weken en dinsdag sprong hij naar 2-3 weken. Die van de kruidvat liep ook op. Vind het allemaal spannender dan bij de eerste

15 dagen geleden

Reactie op DaisyLevi

Vind ik ook hoor! Ik had 3 dagen tussen de weken indicator van kruidvat zit ...
Voor ons is het de eerste keer dus alles wat ik voel twijfel ik aan of het wel goed is ja of nee ... Word vanzelf beter. Dit is de kruidvat weken indicator die ik net heb gedaan. Volgens mij zie ik bij alles een streepje maar kan ook dat mijn ogen mij bedriegen 🫣

15 dagen geleden

Reactie op benteGerits

Voor ons is het de eerste keer dus alles wat ik voel twijfel ik aan of het ...
Nee hoor, zie ook bij alles een streepje staan! Zo is mijne ook. Ik zou officieel 5+4 dus zijn maar goed, ik heb werkelijk geen idee of dit klopt haha.

4 dagen geleden

Hier was ik 4 weken 3 dagen ongeveer Dag erna CB test gedaan en die gaf aan 1-2 Volgens de verloskundige was ik toen ik belde 4 weken en 3 dagen.