7 Reacties
7 maanden geleden
Ik krijg een meisje (ze zeggen dat die en schoonheid stelen) maar ja me hele gezicht plus lichaam zit onder.. normaal is me gezicht super egaal en zacht en nu heb ik overal vlekken en droge huid, wat ik er ook op smeer🥹 ook heb ik steeds eczeem op me hoofdhuid wat al 2 maanden niet ophoud 😂 krijg je toevallig ook een meisje?
7 maanden geleden
Reactie op KayleeR04
Ik krijg een meisje (ze zeggen dat die en schoonheid stelen) maar ja me hel ...
17 jaar geleden ook een meisje gekregen, ik had hier geen last van.
Ik denk dat dit eerder met je hormonen te maken heeft.
Nu zwanger van een jongetje en ook geen last van bultjes of dergelijke.
7 maanden geleden
Heel herkenbaar, ik heb dit ook. Een ontzettend droge huid en mijn wangen en kin vol rode plekjes. Huisarts heeft mij eczeem creme aangeraden speciaal voor baby's ipv van volwassenen, deze verminderd wel de roodheid een beetje maar niet perse de droge huid.
7 maanden geleden
Hier ook, ik dacht eerst dat het door de zon kwam maar het lijkt meer op eczeem en trekt ook naar mijn hals waar het ontzettend droog is. Bovenlip trouwens ook. Ik heb sowieso last van eczeem dus ben bang dat het nu extra opspeelt. Durf er niet echt iets op te doen behalve vette crème..
7 maanden geleden
Reactie op Li123
Oh ja bij mij ook rode vlekjes en die zijn ook droog. Niet echt puistjes. M ...
Volgensmij mag een hormooncreme voor eczeem zelfs niet tijdens de zwangerschap als ik me niet vergis. Misschien kun je je eens laten adviseren voor een eczeem creme speciaal voor baby's. Bij mij verminderd het in ieder geval de roodheid. Laten we in ieder geval hopen dat het hierbij blijft en niet nog erger opkomt zetten in de komende weken/maanden ...