45 Reacties

3 dagen geleden

Hier maandag de druppels gehad, de dag erna 4 keer alles moeten verschonen vanwege spuitluiers. Voor de rest merk ik niks aan der, maar kan tot 8 dagen optreden en t is pas vrijdag 😜

3 dagen geleden

Hier ook maandag gehad, en sindsdien veel spugen en borrelende buik, maar al een week geen ontlasting gehad dus ik hoop dat die nog komt 😅

3 dagen geleden

Bij ons eigenlijk dezelfde dag nog en heeft dik een week aangehouden: minder drinken, veeeel kramp, spuitluiers. Maar ons meisje had van zichzelf ook al wel gevoelige darmen dus dat zal meespelen!

3 dagen geleden

Oef, onze kleine man heeft ze gisteren gehad. Ben benieuwd naar vandaag 💩

3 dagen geleden

Hier reuze meegevallen! Paar extra stinkende luiers (spuitluiers had ze toch al 🤭) en 1 dag meer krampjes. Inmiddels bijna 2 weken geleden.

3 dagen geleden

Ons mannetje had vanaf dag 3 diarree, vanaf dag 10 echt krijsen van de kramp en daarna werd elke dag het krijsen wat minder en was hij te troosten. Dronk ook minder. Gisteren op dag 23 weer normaal geluid bij ontlasting, niet meer zoveel poepluiers (geen krampjes!) en drinkt beter. Denk bij ons echt een staartje omdat de bijwerkingen zo laat begonnen. Klinkt misschien heftig maar afgezien van de 4-5 dagen waarbij hij elke dag 1x krijste van de krampjes viel het mee

3 dagen geleden

Hier gisteren de druppels gehad, en geen idee of het toeval is maar 2 uur later: een mega golf met spuug (waar ik echt van schrok, want niet eerder zo gezien). Het lijkt mij erg snel voor een bijwerking, ik had verwacht dat eventuele bijwerkingen pas na ca. 7 dagen zouden optreden, dus ik kan natuurlijk niet met zekerheid zeggen of het een bijwerking is. Voor de rest onrustig gedrag met drinken, maar nu maar even kijken hoe komende dagen verlopen...

3 dagen geleden

Ik vind het altijd lastig om te bepalen of opvallendheden van een bijwerking komen. Babys op deze leeftijd gaan door zoveel verschillende fases heen waardoor ze zich verschillend gedragen. Daarnaast zal een bijwerking ook per kind weer verschillen. Er is dan denk ik ook weinig over te zeggen denk ik. Zelf hebben wij de druppels laten geven tijdens het borstvoeding en dit verliep goed. Het schijnt een wat zoetere smaak te hebben waardoor het er eigenlijk wel prima in gaat.

Reactie op Maud-94

Hier maandag de druppels gehad, de dag erna 4 keer alles moeten verschonen ...
Hier woensdag gehad, die nacht ineens een hele spuug golf na borstvoeding, dat had ze nog nooit gehad. Verder meer poepluiers (natter) en hangerig/huilerig.

3 dagen geleden

Mijn zoontje heeft er totaal geen bijwerkingen van gehad, is nu 5 dagen geleden, misschien dat het nog komt?

3 dagen geleden

Reactie op Flera

Hier gisteren de druppels gehad, en geen idee of het toeval is maar 2 uur l ...
Tm 8 dagen zijn de bijwerkingen het “hevigst”; kan aanhouden tot 2 weken na de inname.

3 dagen geleden

Reactie op SterrenSneeuwKomeet597160

Hier woensdag gehad, die nacht ineens een hele spuug golf na borstvoeding, ...
Ik dacht dat die golf spuug bij ons dus toeval was, maar nu ik bij jou precies hetzelfde lees, twijfel ik daar aan. Hopelijk blijft het bij die ene golf!

3 dagen geleden

Hier vorige week vrijdag de druppels gehad. Afgelopen week iets meer melk terug geven als anders, verder weinig gemerkt!
Ons zoontje heeft hem 9 dagen geleden gehad, ook veel scheetjes, veel spugen en een borrelend buikje en ontroostbaar krijsen. De poepluiers blijven hier uit maar dat kan ook door zijn kma komen.

3 dagen geleden

Afgelopen dinsdag druppels gehad, woensdag eind vd middag meer krampjes, weer zoals rond week 5. Ook meer poepluiers en veel meer spugen, minder drinken, onrustiger en meer slapen. Doet me wel echt goed te lezen dat anderen dit ook ervaren, word altijd zo onzeker van dit soort dingen!

2 dagen geleden

Mijn dochter heeft ze gisteren gehad en ze was s avonds ineens heel onrustig. We hebben echt moeite moeten doen haar in bed te krijgen, terwijl dat de afgelopen weken juist heel makkelijk ging. Misschien is het toeval, omdat die druppels wss niet zó snel bijwerkingen geven?

2 dagen geleden

Hier nog alles rustig. Had vandaag een blije baby. Maar voelt toch een beetje als stilte voor de storm

2 dagen geleden

Na een paar dagen ineens heel erg huilen tijdens het drinken en veel minder drinken. Nu is ze wel weer helemaal blij maar drinkt nog steeds slecht (1.5 week later) Weet idd alleen niet zeker of t hierdoor komt..

2 dagen geleden

Maandag de druppels gehad en dinsdag meteen anders: veel spugen & poepen na alle flessen, dunne en vooral stink poep. Loop van de dagen werd het heel langzaam beter. Vandaag lijkt het weer goed. Ook minder in de fles gedaan hierdoor..

2 dagen geleden

2 dagen er na het erge kramp. Dit heeft twee weken geduurd. Toen infacol gebruikt en ging snel beter. Wel nog steeds veel spuitluiers maar of dat van de druppels of borstvoeding komt weet ik niet