95 Reacties

vorig jaar

Wij hebben een hele bijzondere eerste echo; namelijk een foto met de terugplaatsing van ons wonder ❤️ Ben nu 3 weken en 4 dagen zwanger na een zesde icsi poging, onze enigste terugplaatsing die over was ❤️🤞🏾🍀 Een mooie 5 daagse blastocyste💖🩵

vorig jaar

Reactie op Dilana2017

Wij hebben een hele bijzondere eerste echo; namelijk een foto met de terugp ...
Mooi he, ik heb een echo foto van mijn jongste toen hij als eitje op springen stond

vorig jaar

Ongeveer 5w5d en een kloppend hartje 🥰

11 maanden geleden

Tweeling! Zo spannend hoe het ontwikkeld de aankomende tijd. ♥️

11 maanden geleden

Nog geen kloppend hartje, alleen een vruchtzakje met 5w5d 🥰

11 maanden geleden

7 weken en een sterk kloppend hartje🩷🩵👶🏼

11 maanden geleden

Daar is 'ie dan. Eigen berekening 7.5 weken, wordt nu geschat op 7.3 - 7.5 dus dat komt mooi overeen. Ik had in eerste instantie een uitwendige echo, maar er zat een waas over het beeld, dus we hebben daarna een inwendige gedaan. Heel blij met het beeld wat we toen zagen: een kloppend hartje ❤️.

11 maanden geleden

Vorige week donderdag eerste echo op 6weken, maar zou toch maar 5weken half zijn. Volgende week woensdag mijn eerste afspraak bij de gynaecoloog 😍

11 maanden geleden

Na 10,5 jaar proberen. 1 buitenbaarmoederlijke zwangerschap, 6 iui's, 1 punctie, 2 terugplaatsingen, 2 miskramen verder eindelijk eens goed nieuws. Vandaag precies 8 weken met een goede embryo en een sterke hartslag.

11 maanden geleden

Ik wordt er blij van om de foto's te zien.. 😄 ik heb straks om 11.00 mn eerste echo

11 maanden geleden

Reactie op Vr0lijkemevr0uw

Ik wordt er blij van om de foto's te zien.. 😄 ik heb straks om 11.00 mn ee ...
Hoe ging je echo?

11 maanden geleden

Vandaag de eerste echo gehad met ongeveer 6+6. Alles was te zien op een uitwendig echo. Zag er allemaal goed uit inclusief kloppend hartje, wij zijn helemaal in de wolken!

10 maanden geleden

Vandaag termijn echo gehad! 8 oktober uitgerekend👶🏼

10 maanden geleden

Vandaag de eerste echo gehad met 7+5. Echo kon uitwendig en alles zag er goed uit. We zagen een kloppend hartje! ✨

10 maanden geleden

Reactie op DaisyLevi

Ongeveer 5w5d en een kloppend hartje 🥰
Hoe groot was het hier?

10 maanden geleden

Vanmorgen onze eerste echo gehad🥰 We dachten zelf dat ik op 8 + 1 zou zitten maar de echo zei nu 8 + 2 en zelfs de baby al zien bewegen❤️

10 maanden geleden

Vorige week (na IUI poging 5) op 6+1 de eerste echo gehad en een kloppend hartje gezien. 🧡 Heerlijk gevoel na 3,5 jaar proberen, een bbz en een miskraam. 🍀 Volgende week zal ik weer een foto plaatsen van de echo op 8+3. 😁

10 maanden geleden

Vandaag onze eerste echo gehad na een Mola-zwangerschap vorig jaar! Vandaag 7+1 en een sterk kloppend hartje gezien 😍🥰

10 maanden geleden

Uitgerekend 2 oktober nu 11 weekjes bijna echo is van 10 weekjes 🥰😘😍

10 maanden geleden

🩷💜💗❤️