400 Reacties

21 dagen geleden
Gister een eergisteren al een action test gedaan die positief was, maar nu geloof ik het pas echt 🥰. Mega spannend, voor de eerste keer zwanger. Hopelijk gaat alles goed! Fijn om het met jullie te kunnen delen!

21 dagen geleden
Reactie op Nynke Zalm
Gister een eergisteren al een action test gedaan die positief was, maar nu ...

Ik had deze vanmorgen ook in handen! Gefeliciteerd in ieder geval!

20 dagen geleden
Vandaag ✅
Duur onbekend i.v.m miskraam 5,5 week en direct weer zwanger hoeveel weken ik exact ben maar ga er van uit rond de 3,5 week. Ik geloof het bijna niet. Hopelijk gaat het nu goed!

20 dagen geleden
Reactie op Zonnebloem2024
Ik had deze vanmorgen ook in handen! Gefeliciteerd in ieder geval!
Dankjewel! Jij ook gefeliciteerd!

20 dagen geleden
Reactie op Nynke Zalm
Dankjewel! Jij ook gefeliciteerd!
Morgen maar weer een test doen om te kijken of het verder oploopt. Ga misschien ook wel nog een keer zo’n wekenindicator kopen, ben wel benieuwd hoever ik precies zit

19 dagen geleden
Reactie op bintibint
Afgelopen dagen lichte streepjes gehad (vanaf 10 dpo) op de easy@home test. ...

Gefeliciteerd! (Ook de andere dames natuurlijk)
Bij mij land het ook nog niet helemaal hoor. Vandaag een heel klein beetje bruin tintje in mn afscheiding, dan ben ik gelijk alweer bang. Tijdens mijn vorige zwangerschap had ik dit ook, dus hoeft absoluut niks te zijn maar ik kan mezelf echt druk maken om alles 🥲
Nu helaas ziek, beetje buikgriep. Snel weer de oude hopelijk en dan weer een nieuwe wekenindicator test doen!

19 dagen geleden
Reactie op Zonnebloem2024
Gefeliciteerd! (Ook de andere dames natuurlijk)
Bij mij land het ook nog ni ...
Dankjewel! Jij ook gefeliciteerd ✨. Ja herkenbaar, ik had precies dat ook een paar dagen geleden. Ook die krampen die zoveel op menstruatie kampen lijken, maken me ook angstig dat ik dan toch opeens ga menstrueren. Maar goed ik probeer zoveel mogelijk van het moment te genieten ookal lijkt die eerste echo een eeuwigheid te duren haha. Maar we zijn nu zwanger en wat er in de toekomst gebeurd hebben we niet in de hand, alle zorgen zullen dit ook niet veranderen behalve dat we er meer stress door krijgen 😅

19 dagen geleden
Reactie op bintibint
Dankjewel! Jij ook gefeliciteerd ✨. Ja herkenbaar, ik had precies dat ook e ...
Ja precies, en stress is alleen maar slecht voor de kleine. Heb jij am gebeld voor de eerste echo? Ik ga volgende week eens bellen denk ik, als straks de wekenindicator ook minstens 2-3 of 3+ aangeeft

19 dagen geleden
Reactie op Siren
Hier staat al een afspraak op 10 feb 🥰 gefeliciteerd
Oh nu krijg ik toch ook kriebels om al te bellen haha! Zo leuk om uit te kijken naar die eerste echo…