15 Reacties
3 weken geleden
Heb ik ook. Komt denk ik doordat ik nu ook minder doe en minder beweeg.
3 weken geleden
Reactie op AandachtigeVlucht251805
Heb ik ook. Komt denk ik doordat ik nu ook minder doe en minder beweeg.
Bij mij is het juist andersom. Nu ik bevallen ben doe ik meer dan toen ik nog zwanger was. Maar ik heb dat gevoel van honger of eetlust niet. Ik kan ook prima gewoon de hele dag niet eten en water drinken en sochtends een koffietje.
3 weken geleden
Ik heb precies hetzelfde! Alleen in de kraamweek wel hongergevoel, maar dat is nu compleet over ondanks dat ik borstvoeding geef. Mn man moet echt eten voor mn neus zetten, anders denk ik er niet aan. Komende week gaat hij weer werken dus dat wordt wat…
3 weken geleden
Ja! Herkenbaar. Hier ook, zeker de eerste week geen honger en geen zin in specifieke dingen. Alleen snachts had ik steeds honger. Nu nog steeds weinig honger maar als ik ga eten duurt het ook lang tot ik genoeg heb gehad, dus stop ik na een poosje maar gewoon. Waar ik tijdens de zwangerschap max een halve pizza op kon, heb ik nu na een hele niet het gevoel dat ik heb gegeten, terwijl ik daarvoor geen honger had 🤣
3 weken geleden
Gelukkig ben ik niet de enige dus maak me niet zo zorgen🥲 misschien raak ik de laatste paar kilo’s zo wel kwijt haha
3 weken geleden
Eerste weken ook last van gehad, ben nu 7 +3 postpartum. En begint langzaam weer terug te komen.
3 weken geleden
Reactie op M…
Heel herkenbaar! Week voor m’n bevalling kon ik de hele dag wel eten. Nu bi ...
Ja precies dit, voordat ik moest bevallen kon ik mijn honger niet stillen en nu ik bevallen ben nergens te bekennen
3 weken geleden
Ik heb het ook bij het consultatiebureau gevraagd. Ze zeiden dat het heel normaal kan zijn, omdat je je puur focust op je baby’tje. Daardoor geven je hormonen even minder aandacht aan je eetlust, zo vertelden ze het aan mij
3 weken geleden
Mijn ervaring, zodra je goed slaapt en geen stress meer hebt keert je eetlust terug
3 weken geleden
Reactie op Ramona1990 🤰
Hier het zelfde
Ben 5 weken geleden bevallen.
Pff je zou toch denken dat dat weer een keer terug komt. Ben benieuwd hoelang dat aanhoudt want ik merk soms dat ik hoofdpijn krijg omdat ik zo weinig eet en drink 🥴 voordat ik zwanger was dronk ik makkelijk 2 liter water weg per dag🥲