21 Reacties
gisteren
Ik had bij mijn 1ste ook dat ik die van de Hema niet prettig vond en dat het allemaal straks zat, zelfs het nekje.
Ik heb toen de slaapzakken van het merk Meyco aangeschaft. En dit is echt ideaal, niet te groot maar wel dat de armen er goed doorheen kunnen.
Zomerslaapzakken heb ik wel van prenatal
gisteren
Heb t ook met die van hema en prenatal. Wij gebruiken deze nu en daar ben ik erg tevreden over ;
Bekijk BEMINI Babyslaapzak - MAGIC BAG 1-4m - TOG 2.5 - Softy - Sesame op: https://www.bol.com/nl/p/bemini-babyslaapzak-magic-bag-1-4m-tog-2-5-softy-sesame/9200000086982078?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
gisteren
Wanneer starten jullie met een slaapzak? En alleen voor snachts of ook overdag?
18 uur geleden
Ik heb een bemini slaapzak, gaat echt super makkelijk aan! Ook makkelijk met verschonen omdat je de onderkant open kunt ritsen. We doen haar ook vaak in de slaapzak met wandelen zodat ze lekker warm blijft
18 uur geleden
Reactie op VerwonderdeRiff646406
Ik heb een bemini slaapzak, gaat echt super makkelijk aan! Ook makkelijk me ...
En je kunt trouwens de armpjes dicht vouwen als wanten, dan heeft ze ook lekker warme handen tijdens slapen/wandelen
18 uur geleden
Reactie op VerwonderdeRiff646406
En je kunt trouwens de armpjes dicht vouwen als wanten, dan heeft ze ook le ...
Jaa dit vind ik ook ideaal aan de bemini!
18 uur geleden
Wij hebben slaapzakken van Bemini en Puckababy, daarmee heb ik er geen last van. Nu hebben we er ook geen pyjama onder, alleen een lange mouwen romper, dus misschien dat dat ook meespeelt.
18 uur geleden
Reactie op OpbeurendeHinde908480
Wanneer starten jullie met een slaapzak? En alleen voor snachts of ook over ...
Vanaf een week of 2/3 deze keer. Bij de oudste na 4 weken. Bij ons slaapt ze overdag nog op ons of in de box in haar kleren, dus wij doen hem alleen 's nachts aan. Het fijne is dat je dan geen dekentjes meer nodig hebt met het verstikkingsgevaar dat daarbij zit. En hoe je kleintje ook beweegt, hij of zij blijft lekker warm en geborgen.
17 uur geleden
Wij hebben ook 2 prental slaapzakken en de eerste paar keren was het ook worstelen haha. Het word makkelijker met de keer dat je het vaker doet!!!
17 uur geleden
Ik vind de prenatal slaapzak ook erg stug en lastig aan te trekken. Maar heb ook een Puckababy die is erg fijn om aan te doen
17 uur geleden
Reactie op H0tFudge88
Ik vind de prenatal slaapzak ook erg stug en lastig aan te trekken. Maar he ...
Ook met pyjamaatje/ boxpakje
17 uur geleden
Reactie op H0tFudge88
Ik vind de prenatal slaapzak ook erg stug en lastig aan te trekken. Maar he ...
Klopt en dan wisselt het bij prenatal ook nog heel erg welke.. heb er 2 gehad en de ene was heel stuk de ander niet. Heb nu nog 2 Hema die zijn heel fijn. Als ze iets ouder is heb ik 2 pucka baby’s slaapzakken ook
15 uur geleden
Wij hebben een slaapzak van Bemini, Jollein en Hema en we vinden die van Bemini veruit het fijnste qua gemak. Armen zijn ruim en de rits is erg soepel en makkelijk te bedienen (hoef je je niet nog ‘in elkaar’ te zetten om dicht te ritsen).
Jollein en Hema zijn bijna hetzelfde naar onze ervaring, misschien dat die van Hema nog net iets strakker is bij de armen maar veel scheelt het bij onze slaapzakken niet.
Maar onze hoofdslaapzak is de Bemini en die van Jollein en Hema gebruiken we als back-up.