14 Reacties

4 dagen geleden

Hier hetzelfde probleem, maar ik doe ook alles al wat je benoemt. Dus ik volg even

4 dagen geleden

Een ui doormidden snijden en naast het bedje leggen. Stinkt vreselijk, maar helpt wel 😅

4 dagen geleden

Reactie op Rona❤️

Hier hetzelfde probleem, maar ik doe ook alles al wat je benoemt. Dus ik vo ...
Vervelend hè, ben er ook ergens helemaal klaar mee

4 dagen geleden

Reactie op SpontanePauw665349

Een ui doormidden snijden en naast het bedje leggen. Stinkt vreselijk, maar ...
Dit nog proberen dan

4 dagen geleden

Reactie op SpontanePauw665349

Een ui doormidden snijden en naast het bedje leggen. Stinkt vreselijk, maar ...
Ja dit. En bij oudere kindjes Luuf balsem op de borst/rug (vanaf 6 maanden).

4 dagen geleden

Mijn huisarts heeft neusspray voor geschreven. Hielp super en hoefde maar 2 dagen te gebruiken

4 dagen geleden

Reactie op Mamatoobee

Mijn huisarts heeft neusspray voor geschreven. Hielp super en hoefde maar 2 ...
Wat voor neusspray is het?

4 dagen geleden

Wij gebruiken voor elke voeding zo'n ampul zout water. En dan niet een klein beetje, maar die hele ampul (komt er dan weer uit die het andere neusgat). Daarna de restjes eruit zuigen. Heel zielig, maar werkt heel goed.

3 dagen geleden

Reactie op Kleintje2023

Ja dit. En bij oudere kindjes Luuf balsem op de borst/rug (vanaf 6 maanden) ...
Wij smeerden bij de oudste deze wel al vroeg onder de voetjes. Geen idee of het heeft geholpen..

3 dagen geleden

Vanmorgen met onze dochter naar de huisarts geweest omdat ze verkouden is en tijdens het voeden een rochelend geluid maakt en ik me zorgen maak. Huisarts zei dat het tijd nodig heeft en teveel zoutoplossing (mits echt erge verstopte neus) niet zo fijn is voor de baby omdat t ook wat pijn kan doen. Verder over de gehele dag kleine beetjes voeden en het echt de tijd geven. Mocht ze koorts krijgen boven de 38,5 dan weer aan de bel trekken. Dus echt de tijd geven hoe moeilijk ook.

2 dagen geleden

Beetje gek, maar zodra ze huilt de neuszuiger even erop zetten. Tijdens het huilen jwam hier zoveel los wat wij eruit konden halen

gisteren

Reactie op Sabiinee

Vanmorgen met onze dochter naar de huisarts geweest omdat ze verkouden is e ...
Jaaa sneu he dan voor die kleintjes, gaat hier inmiddels ietjes beter gelukkig. Bij jou ook ?

gisteren

Reactie op babytje2025

Beetje gek, maar zodra ze huilt de neuszuiger even erop zetten. Tijdens het ...
Jaa doen we

16 uur geleden

Hier leek het even weg te gaan. Maar sinds gisteren lijkt het opeens dubbel zoveel wat er steeds vast zit. Zo sneu. Elke nacht wordt ze wakker ervan