12 Reacties

gisteren

Ja! Klinkt 100% als sprong 2! Hier 11 weken en still going strong😮‍💨

gisteren

Hier ook. Verschrikkelijk!! Van een baby die bijna de hele dag overal makkelijk en lang kon slapen naar gekrijs zodra ik haar weg leg. En als ze slaapt Max 10 minuten. Verder is ook weinig goed, moeilijk te troosten. Hoop echt dat met paar dagen beter gaat 🤞🏼 Mijn oudste zei tijdens het eten: Hannah heeft vandaag niet z’n fijne dag he mama 😅
Yup heel herkenbaar. 🥲 Het slapen overdag gaat wel weer iétsje beter... Maar ook veel last van gehad!

gisteren

Reactie op annemiekeva

Hier ook. Verschrikkelijk!! Van een baby die bijna de hele dag overal makke ...
Oh jaaaa precies hetzelfde! Niks is goed inderdaad.. hopelijk gaat het zsm over 😅

gisteren

Reactie op OpbeurendeStruik044228

Yup heel herkenbaar. 🥲 Het slapen overdag gaat wel weer iétsje beter... Ma ...
Fijn dat het de goede kant op gaat! Hoelang duurde het bij jullie?

gisteren

Reactie op Bloemetje08

Ja! Klinkt 100% als sprong 2! Hier 11 weken en still going strong😮‍💨
Oh meen je, wanneer begon het? 🙈

Reactie op Melly12345

Fijn dat het de goede kant op gaat! Hoelang duurde het bij jullie?
Een week of anderhalf denk ik? Maar het houdt nog steeds niet over hoor, de slaapjes overdag...

gisteren

Jep welkom in sprong 2! Heeft hier zeker bijna 2 weken geduurd. Slapen is (nog)niet zoals het is geweest en ook geen idee of dat ooit weer gaat komen 😅

gisteren

Heel herkenbaar.. het is elke keer een strijd om haar in slaap te krijgen. Zoals nu kwart over 1 ‘s nachts en na meerdere pogingen gaat ze eindelijk een beetje slapen 😴

gisteren

Reactie op Ilsemx

Heel herkenbaar.. het is elke keer een strijd om haar in slaap te krijgen. ...
Ja zelfde hierzo! Nu pas ogen dicht sinds half 2, hef is nu 3u. Goed gedronken, luier niet geopend maar valt gewoon niet weg zit vrolijk te lachen 😅

gisteren

Hier hetzelfde hoor! Slaapt overdag maar 1 cyclus achter elkaar van 45 minuten. Later op de dag wel 2 uren. Slaapt nog niet door, vaak nog voeding tussen 1 en 2 en 5 en 6. Maar dat is prima. Hij is nu 11 weken, gecorrigeerd 10.

10 uur geleden

Herkenbaar! Onze dochter slaapt normaal perfect overdag tijdens haar dutjes, soms wel 2 uur. Nu maximaal 30 minuten en ze wordt weer wakker, zit zichzelf erg dwars en is veel oververmoeid ….