7 Reacties
2 dagen geleden
Wij zijn geloof ik net door sprong 3 heen, maar ik heb het zwaaaaar gehad 😂 wat je beschrijft, niks was goed. De dag bestond uit huilen, drinken, slapen en dat weer opnieuw. Ik moet wel zeggen dat de piek van deze sprong voor m’n gevoel minder lang was als sprong 1 & 2. We hebben even 2-3 rot dagen gehad en daarna werd het alweer wat beter!
gisteren
Sinds twee nachten is het hier drama want meneer ligt alleen maar te woelen in zijn slaap. Gisteren elke 2u wakker geweest en heb hem net op zijn zij gelegd en dan is hij eindelijk rustig. Ook sinds gisteren dat hij een aantal keer echt hard huilend wakker werd (zo zielig). Drinks in de nacht ook een stuk meer. Overdag slaapt hij trouwens prima. Vraag me af of sprong drie is begonnen..
11 uur geleden
Reactie op WereldwijzeLotus883950
Wij zijn geloof ik net door sprong 3 heen, maar ik heb het zwaaaaar gehad � ...
Hier precies hetzelfde! Ik heb goddank een beetje vakantie achter mn verlof aan geplakt want mn vriend heeft zn been gebroken dus alles komt en kwam op mij aan. Ik heb het ook echt zwaaaaar gehad😭
9 uur geleden
Hier ook opeens een onrustige baby( vandaag 12 weken oud). Hazenslaapjes, snel overprikkeld, veel huilen. Normaal gesproken met kinderwagen lopen is een succes en dan ook wordt ze wakker en uiteindelijk huilen. Ook in de nacht veel heen en weer bewegen met hoofd en vaak wakker. voor mijn gevoel zit ze ook nu in sprong drie, hoop dat ze er snel door is. Baby geen rust en mama dus ook niet….
8 uur geleden
Hoe doen ze het bij jullie in de nacht? Want (even afkloppen) maar als we haar eenmaal in bed hebben slaapt ze de nacht goed. Overdag daarentegen dutjes van max 20 minuten. En dan vaak huilend want nog moe wakker worden..
Wel fijn om herkenning te lezen dat jullie die onrust overdag ook hebben en de gebruikelijke trucs ineens niet meer werken!
8 uur geleden
Reactie op JvanV
Hoe doen ze het bij jullie in de nacht? Want (even afkloppen) maar als we h ...
Hier ook overdag dutjes van 20/30 minuten en dan klaarwakker. In de nacht is ze wel wat rustiger maar voor haar doen onrustig. Uiteindelijk lukt het met speentje haar weer te laten ontspannen en te laten slapen. Een truc wat trouwens bij ons opeens werkt is constant lopen/bewegen met haar. En ook alles laten zien. Dan zit ze met haar rug tegen je buik/borst aan en laten we haar rustig kennis maken met de ruimte waar we zijn. Of met muziek en dan wiegen. Wel altijd staand, als we gaan zitten en we wiegen haar, meteen weer huilen. Helaas. Haha