6 Reacties

4 maanden geleden

je kan niet veel doen aan striae, het is meerendeels genetisch bepaald. je kan het wel eventueel verminderen door de huid soepel en gehydrateerd te houden. ik zelf smeer pure kokosolie en ik gebruik bio-olie, ook drink ik elke dag 2 tot 3l water

4 maanden geleden

He gets, da’s balen! Zoals al gezegd is striae genetisch bepaald en komt het van binnenuit. Iedereen smeert zich vaak suf, maar het is NIET de bovenste huidlaag die scheurt.

4 maanden geleden

je kan niet veel doen aan striae, het is meerendeels genetisch bepaald. je ...
Ik weet het… Bio olie ga ik zeker proberen, thanks voor de tip

4 maanden geleden

Ik heb kokosolie geprobeerd en toch aan de binnenkant van bovenbenen de stretchmarks gekregen. Kan wel zeggen dat ze uiteindelijk wel wat vervagen. Maar t heeft zeker een jaar of twee of drie geduurd.. mijn buik nergens last van pas nu twee hele kleine streepjes tijdens de derde zwangerschap.

4 maanden geleden

Ik had dit de eerste zwangerschap ook, mijn benen al veel eerder, en pas na 40 weken mijn buik ook ineens vol. Smeren doet niets tegen striae, wel tegen het strakke of jeukende gevoel. En de strepen worden met tijd vanzelf weer minder. Ook daar hoef je niet voor te smeren.

4 maanden geleden

Mijn benen en de zijkanten van mijn buik zitten ook vol terwijl ik sinds het begin dagelijks smeer met bio olie en zwangerschapscrème van Weleda. Helaas is hier niks aan te doen. Zal wel met de tijd vervagen.