8 Reacties

19 uur geleden

Bij ons gaat het ook fantastisch! Onze dochter slaapt redelijk door. Komt maximaal 1 keer voor een voeding 鈥榮 nachts en soms moeten we haar ook wakker maken. Helemaal geen last gehad van krampjes en ze huilt alleen als ze honger heeft. Gisteren voor de eerste keer naar de baby spa geweest en dat vond ze geweldig!

19 uur geleden

Hoelang laat je haar doorslapen zonder voeding? Mijn kleine is 7 weken nu maar ik voed hem echt om de 3 uurtjes nog. Ben een beetje aan het ori毛nteren voor wanneer hij 8 weken is.

18 uur geleden

Reactie op miamia2023

Hoelang laat je haar doorslapen zonder voeding? Mijn kleine is 7 weken nu m ...
Ik voed mijn dochter op verzoek. Als ze geen honger heeft, dan heeft ze geen honger. 馃槉 Dan maak ik haar ook niet wakker (zolang ze genoeg plas luiers etc gewoon heeft natuurlijk)

13 uur geleden

Reactie op miamia2023

Hoelang laat je haar doorslapen zonder voeding? Mijn kleine is 7 weken nu m ...
Overdag meldt ze zich keurig om de 3/4 uur en in de nacht maximaal 8!

6 uur geleden

Ik ben trots op hoe de borstvoeding gaat en dat ik mij durf over te geven aan wat goed en passend voelt! Flexibel opstellen en relaxed blijven, go with the flow. Ahh en zo leuk hoe nu al die interactie ontstaat met lachen en geluidjes! Dan doet ze t ook zo goed 馃グ

6 uur geleden

Ik ben trots op het feit dat ik goed kan zien wanneer hij moe is en wil slapen. En dat ik er voor kies om in te bakeren. Hij slaapt overdag hierdoor geheel zelfstandig, zonder hulp (ok af en toe de kinderwagen even heen en weer wiegen als hij toch een beetje huilt omdat hij net wat te moe is). Ook ben ik trots op hem omdat hij het ondanks zijn hartafwijking zo goed doet. Enorm dankbaar dat hij er is na al die jaren proberen met de nodige frustraties en tranen 馃挋馃挋

6 uur geleden

Reactie op JB5

Ik ben trots op hoe de borstvoeding gaat en dat ik mij durf over te geven a ...
O ja die lachjes! Dat maakt iets mindere nachten meteen weer goed

3 minuten geleden

Ons lieve jongetje van bijna 7 weken slaapt snachts heel goed! Hij komt meestal nog wel 2 keer om te eten. Dit duurt 2 keer een kwartier en daarna slaapt hij meestal rustig door! Rond 8 uur wordt hij wel echt wakker en dan is het zo'm blij ei. Meteen lachen en vrolijk! 馃グ