14 Reacties

8 maanden geleden

Ik heb een snooz, echt een aanrader 🥰

8 maanden geleden

Reactie op DaadkrachtigeOceaan719975

Ik heb een snooz, echt een aanrader 🥰
Ik ook🤗

8 maanden geleden

Die van de Hema zakt niet in. Soms wat te stevig voor mijn gevoel maar vooral op de bank heel fijn!!

7 maanden geleden

Heel tevreden over Snoozz ook!

7 maanden geleden

Ik heb de baby belly kussen, heel fijn en lekker stevig!

7 maanden geleden

Ik ben juist helemaal niet tevreden met mijn pas aangeschafte snoozzz. Was ook op zoek naar een stevige vervangen van mijn Doomoo (prenatal) na 3 jaar. Maar Snoozz zakte na 2 weken al zo erg in dat hij niks meer ondersteunt

7 maanden geleden

Snoozzz is echt waardeloos!

7 maanden geleden

Ik heb op verzoek van de bekkenfysio een kniekussen van traagschuim gekocht, deze zijn tussen de 10,00-15,00 euro. Nu twee dagen mee geslapen en vind het oprecht wel fijn! Heb geen vergelijkingsmateriaal met een “echt” zwangerschapskussen.

7 maanden geleden

Najell heeft echt een heel fijn zwangerschapskussen. Ik slaap er al 2 maanden heerlijk mee. Hij is lekker lang en heeft een knoop aan 1 zijde waardoor je hem zo stevig kan maken als je zelf wil. Snoozzz vond ik echt waardeloos, alsof ie niet goed gevuld was.

7 maanden geleden

Heb zojuist de Litollo aangeschaft via Bol, komt zaterdag binnen! Ben benieuwd of het wat is... wel goed beoordeeld en veel reviews 😃

7 maanden geleden

Reactie op Engelsvrouwtje969810

Najell heeft echt een heel fijn zwangerschapskussen. Ik slaap er al 2 maand ...
Deze lijkt me ook fijn! Hoe leg je m dan neer? Ook achter je rug?

7 maanden geleden

Ik heb het Zwangerschapskussen van Meralife en die is echt fijn! Deze is gevuld met traagschuim en je kan zelf de dikte bepalen😃 Mijn vorige zwangerschap had ik ook die van Snooz maar deze of veel fijner!

7 maanden geleden

Reactie op Mimamarrr

Die van de Hema zakt niet in. Soms wat te stevig voor mijn gevoel maar voor ...
Ja zeker stevig maar vind hem wel wat plat. Maar al helemaal voor het geld heel tevreden mee