12 Reacties

Wij hebben een gewone van little dutch, vind onze kleine al heerlijk!

3 weken geleden

Wij hebben een x adventure Rocco gekregen. Mijn zoontje vind m geweldig

Reactie op NaomiSleijpen

Wij hebben een x adventure Rocco gekregen. Mijn zoontje vind m geweldig
Ik las dat newborns hier niet goed in kunnen zitten omdat het nekje niet goed ondersteund wordt, wat is jouw ervaring??

3 weken geleden

Wij hebben een simpele van prenatal, niet elektrisch. Mijn ervaring is in onze omgeving veel mensen die een elektrische stoel hebben aangeschaft, hem daarna weg hebben gedaan en een niet elektrisch stoeltje hebben gekocht😆

3 weken geleden

Wij hebben een elektrische van 4moms. Heel fijn.

3 weken geleden

BabyBjorn wipstoel!

3 weken geleden

Reactie op Liesl91

BabyBjorn wipstoel!
Vanaf hoe oud ben je die echt gaan gebruiken? Ik heb gisteren mijn dochter van 3 weken erin gezet maar echt lekker zat ze er nog niet in

3 weken geleden

Ik heb een Nuna Leaf schommelstoel (niet elektrisch), super fijn stoeltje en liggen ook onze andere kinderen (4&9) nog in te chillen. Boven heb ik de babybjorn, is wat compacter en een wipstoel. Ligt onze baby opzich prima in, echt zelf wippen doen ze pas later, er zit heel veel vering in ik vind voor een baby dat wanneer je hem een klein duwtje geeft dat ie best wel hard wipt.

3 weken geleden

Hebben jullie tips hoe je baby de wipstoel makkelijker accepteert? Het lijkt me heerlijk als hij daar even in kan als ik ga douchen bijvoorbeeld, maar hij vindt het altijd maar niks. Net als liggen in de box

3 weken geleden

Reactie op roosrosa

Vanaf hoe oud ben je die echt gaan gebruiken? Ik heb gisteren mijn dochter ...
Na 10 dagen ongeveer voor het eerst; niet lang hoor, maar soms heel handig om even je handen vrij te hebben.

3 weken geleden

Wij hebben een die niet elektrisch is van uppababy.die kan op 3 standen. Daar zijn ook 2 soorten speeldingen bij te koop. Onze baby gaat er al vanaf een paar dagen na de geboorte in en speelt ook echt met de belletjes. Meestal laat hij na 10-15 weten dat hij niet meer wil en dan gaat hij er weer uit.