12 Reacties

4 maanden geleden

Yess! Ik ga met m鈥檔 zoontje en zusje 8 dagen naar Tunesi毛 heenvlucht ben ik 33+2 :)

4 maanden geleden

Mijn vorige zwangerschap voor 9 dagen naar Torremolinos geweest met 32 weken zwangerschap. Elke dag een kleine activiteit en verder heerlijk boeken gelezen aan de zee onder een parasol en spelletjes gespeeld. Iedere avond samen heerlijk uit eten en echt nog even tijd voor elkaar gehad.

4 maanden geleden

Moet er niet aan denken 馃槄 na 28 weken niet meer. Volgens mij mag het bij veel maatschappijen tot 34 weken. Ik was toch altijd echt weer blij om geland te zijn in NL zonder bevallen te zijn in het buitenland haha

4 maanden geleden

Reactie op RM1990

Moet er niet aan denken 馃槄 na 28 weken niet meer. Volgens mij mag het bij v ...
Tot 36/37 weken bij veel!

4 maanden geleden

Wij gaan met 32 weken 8 dagen naar Sicili毛. Korte vlucht en niet teveel lange afstanden. Dan is het goed te doen denk ik.

4 maanden geleden

Yes! 33 weken heen en 34 weken terug. Naar Kreta!

4 maanden geleden

Ik zou het toch een beetje spannend vinden met het vliegtuig. Op 32 weken nog ok, maar 35 klinkt echt al nipt 馃き

4 maanden geleden

Reactie op maris94

Yes! 33 weken heen en 34 weken terug. Naar Kreta!
Ahhh ok ok fijn om te lezen wel, mensen in mijn omgeving zijn een soort van kritisch en ik begrijp ze maar ik durf t toch aan.. ik vlieg met 33 weken naar Tenerife en 34 weken terug. Veel plezier in ieder geval! 馃槉

4 maanden geleden

Reactie op Evel3

Ik zou het toch een beetje spannend vinden met het vliegtuig. Op 32 weken n ...
Ja is ook wel zo! Ik ben met 34w weer in NL haha durfde toch ook niet langer.. vlieg naar Tenerife met 33w.

4 maanden geleden

Reactie op JMBS

Wij gaan met 32 weken 8 dagen naar Sicili毛. Korte vlucht en niet teveel lan ...
Thanks voor je reactie! Toch fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die het aan durft: ik vlieg met 33w naar Tenerife en 34w terug. Geniet ervan!

4 maanden geleden

Reactie op Xxxxkusje

Yess! Ik ga met m鈥檔 zoontje en zusje 8 dagen naar Tunesi毛 heenvlucht ben ik ...
Leuk! Veel plezier. Ik vlieg met 33.1 naar Tenerife en 34.1 weer terug. Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben haha.

4 maanden geleden

Als je er goed bij voelt en fiat hebt gekregen van je verloskundige, waarom niet? Geniet er lekker van zou ik zeggen! 馃拫馃彎