6 Reacties

6 maanden geleden

Voor zowel de wandelwagen, co-sleeper en ledikantje heb je een hoeslaken nodig en een molton. Matrasbeschermer die waterdicht zijn mag je niet gebruiken bij baby's. In het ledikantje kan dit wel als ze ouder zijn en geen kruiken gebruiken.

6 maanden geleden

Ik had voor de kinderwagen een aerosleep, laken en deken. Idem voor de co sleeper maar dan ook het hoeslaken erbij. Ledikant heb ik de dekens en lakens toen echt voor niks gekocht want mijn zoontje slaapt in een slaapzak. Die zou ik dus niet op voorhand aanschaffen

6 maanden geleden

Reactie op MamavanBoaz

Voor zowel de wandelwagen, co-sleeper en ledikantje heb je een hoeslaken no ...
Onze wandelwagen had geen hoeslaken, we deden daar altijd een xl hydrofiel overheen, werkt ook.

6 maanden geleden

Precies wat mamavanBoaz zegt. Ik gebruikte zelf nog een wollen onderlegger de eerste weken, mijn zoontje had moeite om zijn warmte vast te houden. Ik weet mijn eerste keer in de winkel nog mijn vorige zwangerschap, ik heb van ellende niks gekocht, omdat ik niet wist waar te beginnen. Gelukkig heb ik het meeste nu dus al in huis.

6 maanden geleden

Voor de wandelwagenbak heb ik gewoon aankleedkussenhoezen gebruikt. Die kun je als de baby niet meer in de wagen past blijven gebruiken. Daaroverheen hydrofiel doek onder het hoofdje.

6 maanden geleden

Perfect! Dankjulliewel allemaal!