18 Reacties
9 maanden geleden
Toevoeging: ik vroeg dus nog of het normaal is dan dat het uitsteekt, ondanks dat het een meisje is & ze zei dus “ja dit is echt een meisje, het is eerst gewoon nog wat meer opgezet
9 maanden geleden
Reactie op Novaaaatje
Toevoeging: ik vroeg dus nog of het normaal is dan dat het uitsteekt, ondan ...
Vervelend, je ervaring!
Betreft het uitsteeksel heeft ze gelijk. Ook bij meisjes steeks het wat uit, alleen is er dan een driedeling te zien (bij jou ook), dus wit, donkerder, wit. Een “hamburgertje”😍 gefeliciteerd!!
Wij weten het vrijdag🫶🏻
9 maanden geleden
Haha bijzonder zeg! Wel heel apart hoe die dame tegen jou praatte, hele slechte manieren zeg 😮 Daar zou ik zelf ook echt niet blij mee zijn, juist op zo'n moment wat leuk moet zijn! Maar goed, nu genieten van het leuke en verrassende nieuws en dat weer snel proberen te vergeten 😉
9 maanden geleden
Reactie op Frostt
Ik vind dit ook wit donkerder wit. Maar volgens mij krijgen wij een jongetj ...

Het kan ook de navelstreng zijn wat uitsteekt en het dus toch meisje is. Ik durf het niet te zeggen bij je
9 maanden geleden
Reactie op SierlijkeNachtegaal013522
Het kan ook de navelstreng zijn wat uitsteekt en het dus toch meisje is. Ik ...
Oooh echt. Ik was bijna zeker van mn zaak😂 gezien je ook aan het einde van het geslacht/uitstulping 3 streepjes ziet wat lijkt op de urinebuis. Maar weet niet of dat uberhaupt al zichtbaar kan zijn met 13 weken..
9 maanden geleden
Reactie op Frostt
Oooh echt. Ik was bijna zeker van mn zaak😂 gezien je ook aan het einde van ...
Jaa, wij hadden ook zo’n soort foto met de 13 weken echo😂 dus ik daardoor overtuigd van een jongen. Maar bleek toch een meisje afgelopen maandag
9 maanden geleden
Reactie op Novaaaatje
Jaa, wij hadden ook zo’n soort foto met de 13 weken echo😂 dus ik daardoor ...
Zag je ook echt een dingetje uitsteken bij de echo ? Ik had vandaag de 13 weken echo met 13,9 en daar zagen we dus ook dat het een jongetje is 😅🙈
9 maanden geleden
Reactie op Charity &Youri
Zag je ook echt een dingetje uitsteken bij de echo ? Ik had vandaag de 13 w ...
Jaa, zag zeker wat uitsteken & flink ook. Was volgens de echoscopiste ook echt het deel dat volgens haar het geslachtsdeel zou worden. Bleek alleen toch afgelopen week echt een meisje
9 maanden geleden
Reactie op Novaaaatje
Jaa, zag zeker wat uitsteken & flink ook. Was volgens de echoscopiste o ...
Oh oh oh hahaha nu ben ik een beetje bang haha 🙈😅
8 maanden geleden
Reactie op Frostt
Ik vind dit ook wit donkerder wit. Maar volgens mij krijgen wij een jongetj ...

Wat jij ziet is idd de navelstreng. Zo groot is het nog niet haha. Ik ben nu in verwachting van mijn 2e zoontje en heb nog een dochtertje maar op de echo ziet een piemeltje er wel anders uit haha!! Kan zijn dat je natuurlijk wel een jongentje krijgt maar dit is niet zijn geslachtsdeel 🤪 Dit is de echofoto van de geslachtsecho van deze zwangerschap en zo zag het er bij mijn andere zoontje ook uit. Vind het een beetje lijken op een champignon haha

8 maanden geleden
Reactie op MommyofN.
Wat jij ziet is idd de navelstreng. Zo groot is het nog niet haha. Ik ben n ...

Hahah ik dacht als dit het is, dan heeft ie aardig vooraan gestaan🙈. Ben benieuwd hoor meningen zijn verdeeld.. hoe vaker ik zie hoe meer ik twijfel wat ik zie.
Wat leuk een jongetje/broertje erbij zeg🙏. Deze foto was van 20 weken?
8 maanden geleden
Reactie op Frostt
Hahah ik dacht als dit het is, dan heeft ie aardig vooraan gestaan🙈. Ben b ...
Het “grote” wat jij ziet is echt de navelstreng, als je er naast kijkt zie wel wat en zou kunnen duiden op een piemeltje maar daarvoor is de echo niet heel scherp voor om echt goed te beoordelen.
Haha nee deze echo was van 2 dagen geleden met 13+5! Ben vandaag 14 weekjes.