11 Reacties

8 maanden geleden

Wij gaan morgen en mijn verloskundige heeft er niks over gezegd. Misschien nog te vroeg?

8 maanden geleden

Reactie op milanoorliam

Wij gaan morgen en mijn verloskundige heeft er niks over gezegd. Misschien ...
Mijn vk ook niet maar dit staat op de website van Transavia:)

8 maanden geleden

Reactie op milanoorliam

Wij gaan morgen en mijn verloskundige heeft er niks over gezegd. Misschien ...

8 maanden geleden

Toen ik op vakantie ging tijdens mijn zwangerschap had ik voor de zekerheid een verklaring laten opstellen door de vk. Mocht er iets op vakantie gebeuren weten de artsen hoe het met jouw gezondheid zit (en met die van de baby). Dus niet zozeer voor het vliegen alleen. Misschien kan je alsnog even bellen om het op te laten stellen? Kostte toen geen al te veel moeite namelijk.

8 maanden geleden

Mijn verloskundige begon zelf over een uitdraai van mijn zwangerschapskaart toen ik aangaf naar Indonesië te gaan voor 4 weken. Tot op heden zelf niet nodig gehad, maar kan zeker geen kwaad om een uitdraai te vragen en deze mee te nemen op je vakantie

8 maanden geleden

Ik heb via mijn VK een zwangerschapsverklaring gehad. Dit kun je laten zien zodat je niet door de beveiligingspoortjes hoeft bij de douane. Ze kunnen je dan fouilleren. De straling schijnt echt niet goed te zijn namelijk.

8 maanden geleden

Ik ben 3 weken geleden met Transavia naar Griekenland gevlogen en ik heb hier helemaal niet over nagedacht. Ik was toen 9 weken zwanger, dus misschien was het ook te vroeg.

8 maanden geleden

Wij gaan eind mei ook weg met Transavia. Ik wilde eerst eigenlijk zonder verklaring gaan vliegen. Ik heb nu ook nog helemaal geen buik, maar dat kan over een maand anders zijn. Als ik dit zo lees, ga ik denk ik ook maar een verklaring aanvragen ☺️

8 maanden geleden

Ik heb inmiddels de verloskundige een mail gestuurd en al direct een verklaring toegestuurd gekregen! Inclusief toelichting dat dit geen gezondheidsverklaring is en vliegmaatschappijen mij evengoed mogen weigeren als ze moeilijk (willen) doen. Maar ik ga iets geruster op vakantie!

8 maanden geleden

Ik ben van de week op vakantie met Transavia geweest en ben 16 weken met al een buikje. Ik heb geen verklaring aangevraagd en er ook totaal geen problemen mee gehad.

8 maanden geleden

Reactie op MomtobeZoë

Ik heb via mijn VK een zwangerschapsverklaring gehad. Dit kun je laten zien ...
Ow joh dit wist ik niet! Ik vlieg vaak voor werk. Dan moet ik dit ook maar aanvragen. Bedankt voor de tip