26 Reacties
9 maanden geleden
Ik doe daarin niet perse aan een logische volgorde haha als ik denk ja dat kan ik gebruiken dan komt het er🤣🤣🤣
9 maanden geleden
Ik kreeg ergens de tip om in elk geval eerst een autostoel te kopen, en hierna de wandelwagen.
Helaas is dit warhooft de reden vergete. 😬
Verder gewoon lekker doen wat goed voelt. (En misschien heeft jou kleine ook een gezellige opa of oma die ook ergens aan mee willen betalen. 💕)
9 maanden geleden
Hi. Ik zou wel zorgen dat je niet te vroeg alles in huis hebt. Ik snap natuurlijk dat je heel graag lekker wil shoppen, maar als de spullen in huis zijn gaat de garantie in. Zo'n jaar is zo voorbij. Straks is de garantie al voorbij voordat jullie de spullen hebben kunnen gebruiken. Mocht er dan iets niet goed zijn en de garantie is verlopen dan kunnen ze helaas niks meer voor je betekenen. Kleine tip van flip.
9 maanden geleden
Ik zou de grote dingen zoals een kinderwagen en autostoel vast gaan uitzoeken in de winkel en dan de aanbiedingen afwachten. Dan weet je al wat je wil en is het wachten op de korting, dit kan echt honderden euro's schelen! Let ook op levertijden van soms wel 12-16 weken..
Verder is er niet echt een vaste volgorde. Bij mijn eerste was het corona en moest letterlijk alles op online bestelling (verf, behang, meubels, decoratie etc) maar nu kun je gewoon die dingen fysiek halen en heeft het minder haast.
Zou het persoonlijk niet in 1 keer kopen allemaal maar dat is ook om de fun wat te verspreiden haha! Daarnaast willen bijvoorbeeld familieleden ook nog wel eens wat kopen voor de baby en dan is het leuk als je dingetjes kunt doorgeven die je echt nog wil en nodig hebt.
9 maanden geleden
Wij zagen een hele goede deal voor een set van kinderwagen en autostoel met base. Die hebben we wel al in bestelling (kan je tot een paar weken van te voren zelfs nog annuleren) en konden een datum tegen de uitgerekende datum aan kiezen zodat dan pas de garantie in gaat 😊 sommige hebben inderdaad een lange levertijd, die verkoper gaf aan dat één soort nu zelfs pas in juli geleverd wordt (voor ons nog tijd zat) Dus als je specifieke wensen heb is dat nog iets om rekening mee te houden😋
9 maanden geleden
Ik ben gewoon naar een winkel gegaan en heb het meeste in 1 x besteld
9 maanden geleden
Ik probeer zo veel mogelijk tweedehands te kopen dus alles komt wanneer ik een leuke advertentie zie en kan kopen! Tot nu toe hebben we een commode, babynestje en grote stoel. Box en ledikant gaan we volgende week ophalen.
Alleen kinderwagen en autostoeltje kopen we nieuw, dat ga ik denk ik van de zomer doen. Wil wel graag de kamer af voor ik hem ga vullen met kleren en troepjes.
9 maanden geleden
Ik zou ook gewoon een beetje naar de outlets kijken van de babywinkels. Ik weet niet waar je woont maar baby en tiener heeft vaak een outlet waar je zo een babykamertje voor de helft van de prijs kan scoren. Heb ik bij mijn vorige ook heel vroeg gedaan, maarja scheelde me wel 800 euro haha 😅
9 maanden geleden
Reactie op De Bruijn
Hi. Ik zou wel zorgen dat je niet te vroeg alles in huis hebt. Ik snap natu ...
Goeie tip!!
9 maanden geleden
Reactie op Juless
Ik zou de grote dingen zoals een kinderwagen en autostoel vast gaan uitzoek ...
Goed idee om die vast uit te kiezen en de aanbiedingen in de gaten te houden, dankjewel!🙏🏼
9 maanden geleden
Reactie op Truusjemier
Wij zagen een hele goede deal voor een set van kinderwagen en autostoel met ...
Oh goeie, dat wist ik niet, dankjewel!
9 maanden geleden
Reactie op Juless
Ik zou de grote dingen zoals een kinderwagen en autostoel vast gaan uitzoek ...
Oh wow wat zou een levertijd van 12-16 weken hebben dan? 😯
9 maanden geleden
Reactie op denizemeteenz
Ik zou ook gewoon een beetje naar de outlets kijken van de babywinkels. Ik ...
Ik woon in provincie Utrecht! Ken ik niet, ga ik eens opzoeken!
9 maanden geleden
Ik bekeek in de winkel wat ik mooi vond qua meubels en zocht die op op marktplaats. Vaak is tweedehands echt nog super goed!
9 maanden geleden
Wij hebben ook niet echt een logische volgorde 🤣 Ik haal nu steeds als ik bij de Kruidvat of Hema kom wat dingetjes van de uitzetlijst die lang houdbaar zijn. Ook al wel eea gekregen van familie, vrienden en collega’s maar dit zijn kleine dingen natuurlijk. Morgen tik ik de 14 weken aan en we gaan binnenkort eens rustig oriënteren op babymeubels. Dit willen wij ook zoveel mogelijk tweedehands of in de aanbieding kopen
9 maanden geleden
Reactie op Poppy682037
Oh wow wat zou een levertijd van 12-16 weken hebben dan? 😯
Bij ons was dat de kinderwagen, minimaal 12 week levertijd. Omdat we hem vroeg hebben besteld is het voor ons absoluut geen ramp, maar stel dat je tot laat zou wachten dan heb je dus wel een probleem..
9 maanden geleden
Bij m’n dochter hadden wij met 13 weken de kinderkamer al klaar… kwam puur doordat we een hele mooie/nette kinderkamer een paar straten verderop konden ophalen en geen ruimte hadden om het tijdelijk op te slaan. Dus gelijk gaan verven en de meubels op z’n plek gezet. Hierdoor kon ik kleertjes en alles wat ik tussendoor steeds kocht, meteen opbergen daar. De kinderwagen hebben wij toen eind september besteld en die was eind november/begin december volgensmij ergens binnen. (Was toen eind februari uitgerekend)
9 maanden geleden
Ik heb de kinderwagen en auto stoel met base al gekocht. Dit omdat er een aanbieding was en het 400 in totaal scheelt. En het wordt pas na de zomer geleverd omdat de levertijd lang is. Dus ben wel al blij dat ik het besteld hebt.
9 maanden geleden
Reactie op Mommytobe26
Ik heb de kinderwagen en auto stoel met base al gekocht. Dit omdat er een a ...
Mag ik vragen welke kinderwagen je hebt gekocht en waar? Ik zie veel over levertijden maar de gene die ik op het oog heb zou gewoon morgen in huis zijn volgens de website. Maar ben dus benieuwd of ik dat fout zie!