9 Reacties
11 uur geleden
Ik volg. Voel me soms ook schuldig betreft stoppen met BV. Al was het toen voor ons beide beter. Ben benieuwd idd of er moeders zijn die later toch opnieuw BV zijn gaan geven en hoe dat ging.
11 uur geleden
Zelf geen ervaring, maar ik weet dat een lactatiekundige hiemee kan helpen. En hoe sneller hoe beter, geloof ik. Dus als je er werk van wil maken zou ik zsm een lactatiekundige benaderen.
En nog een tipje: je post dit nu in de geboortegroep, maar in het algemene forum is de kans groter dat je mensen met ervaring vindt.
10 uur geleden
Reactie op maris94
Ik heb daar geen ervaring mee.. maar mag ik vragen waarom jij je slecht voe ...
Ik heb het gevoel dat het komt omdat ik ben gestopt met bv. Deze voeding in koemelkvrij, voelt slecht omdat ik bang ben voor andere allergie (ookal weet ik dat die kans niet heel groot is)
8 uur geleden
Reactie op Ann-45789
Ik heb het gevoel dat het komt omdat ik ben gestopt met bv. Deze voeding in ...
Mijn beide kinderen hebben kma. Mijn oudste zoon van 3 is er sinds 1,5 jaar overheen gegroeid. Beiden op de zwaarste voeding (neocate). Ik denk eerlijk gezegd dat het ‘makkelijker’ is met kunstvoeding gezien je niet het risico loopt dat jij perongelijk koemelk binnenkrijgt. Mbt het stoppen met borstvoeding lijkt mij niet zo de oorzaak. Worden jullie begeleid door een kinderarts met ervaringen op allergieën? Wij starten hopelijk bij de jongste over een tijdje weer met introduceren
8 uur geleden
Reactie op maris94
Mijn beide kinderen hebben kma. Mijn oudste zoon van 3 is er sinds 1,5 jaar ...
Wat fijn dat je oudste er overheen is gegroeid! Hebben jullie op eerdere leeftijd het ook al geprobeerd en lukte het toen nog niet? Ja wij staan onder begeleiding van de kinderarts en dietist, ik heb het met hun nog niet besproken.
7 uur geleden
Reactie op Ann-45789
Wat fijn dat je oudste er overheen is gegroeid! Hebben jullie op eerdere le ...