10 Reacties

10 maanden geleden

Ik heb mijn hele uitzet van de eerste bij babydump gehaald Dus slaapkamer (ledikant, commode & kledingkast) Kinderwagen maxicosi Badje met standaard had ik van mamaloes en wipstoel ook

10 maanden geleden

Wij hebben bij ons 1e kindje een complete babykamer (ledikant, commode, kledingkast) via marktplaats gekocht, was mooi in de buurt ook en scheelde gigantisch veel geld met nieuw kopen en het zag er nog zo mooi uit. Kinderwagen hebben we nieuw gekocht bij babypark, die kregen we van mijn moeder. En maxicosi ook bij babypark gekocht omdat we mooi korting kregen door het samen te kopen met de kinderwagen enzo. Badje met standaard ook bij babypark gekocht, luieremmer ook en de box ook.

10 maanden geleden

Bij mn eerste babykamer via babydump Kinderwagen 3-1 via marktplaats maar achteraf miskoop Badje,wiegje,elektrische draaistoel geleend Verder alle kleine assecoires kinderkamer bij Ikea, kwantum etc gehaald Andere spullen/kleding bij hema, hm, zara, prenatal, meyco, little dutch, jollein etc gehaald

10 maanden geleden

Bij onze eerste het ledikant van Hola BB besteld, commode ikea, kinderwagen en maxi cosi getest in prenatal maar later online goedkoper besteld. Box kwam van babydump of babypark maar vrij goedkoop en helaas al wel wat lak eraf en deukjes erin toen we m geleverd kregen. Kheb wel veel kleine dingetjes op mamaloes.nl besteld, zoals hydrofiele, badspulletjes, luieremmer, verschoonkussen, lakentjes etc.

10 maanden geleden

Oja, co-sleeper via marktplaats :)

10 maanden geleden

Wij hebben juist hele goede ervaringen bij Babypark. Ook qua garantie, onze Babybrezza ging 2x stuk en meteen een nieuwe gekregen. Ze namen ook echt de tijd in de winkel om alles te laten zien en uit te leggen.

10 maanden geleden

Meubels kochten wij op marktplaats. De kinderwagen bij Babypark, waar we goede ervaringen hebben. Matras van ikea, losse spulletjes overal vandaan

10 maanden geleden

Bij m’n eerste hebben we alle grote dingen, commode kledingkast, ledikant, kinderwagen etc. 2e hands gekocht. Deze hebben we nog steeds ons zoontje krijgt tegen die tijd een eenpersoonsbed. Met m’n schoonmoeder heb ik ook wat spullen bij babypark gekocht. En een aantal dingen bij van Asten. De stokke triptrap heb ik van mijn ouders gekregen en hebben we bij van Asten gehaald. Nog steeds als ik iets nodig heb ga ik snel naar van Asten. De buggy heb ik bij prenatal gekocht omdat ik toen een goede aanbieding zag.

10 maanden geleden

Ik denk dat ik trouwens nu wel een nieuwe duokinderwagen ga kopen en dan bij van Asten. Dat is voor ons het dichtste bij en daar spaar ik ook punten.

10 maanden geleden

Babypark en nu voor de tweede koop ik wat ik nodig heb weer daar! Prima service laagste prijs garantie