14 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op Mee6!
Vind je dit dan ook te groot?🤣 dit was met 13+6
Ik denk dat de jouwe ook e ...

Ik zeg niet dat ik te groot vind, ik heb er natuurlijk weinig verstand van en als de vk al twijfeld of het de navelstreng is of het geslacht dan is het logisch dat ik ook twijfels heb en ja in verhouding ziet het er "groot" uit..
Maar leuk dat je een jongentje krijgt en dat ze het duidelijk in beeld hebben kunnen brengen bij jou 😁
8 maanden geleden
Ik zeg niet dat ik te groot vind, ik heb er natuurlijk weinig verstand van ...
Nee dit was van mijn eerste, krijgen nu een meisje.
Nee snap dat jezelf ook twijfelt als zij ook twijfelt, maar het lijkt op de echo altijd groter dan het is, maar ben benieuwd! Laat je het weten als ze het zeker weten 😁
8 maanden geleden
Dit is wel oprecht waarom onze verloskundige geen geslachtsecho’s maakt voor 16 weken😬 laat je weten wat het uiteindelijk is als je geweest bent?😘
8 maanden geleden
Oeh lastig
En op foto nog lastiger dan bij bewegend beeld
Ik denk dat je geslacht en navelstreng op de foto naast elkaar ziet liggen. Navelstreng bij de cursor, geslacht er schuin boven
8 maanden geleden
Wat een onduidelijke foto.. kan er weinig van maken😅 Wij hadden wel een beetje hetzelfde. Er lag duidelijk iets tussen de beentjes maar was heel lang en bewoog van links naar rechts. Leek af en toe een piemeltje als je t beeld stilzette. Bleek toch een meisje met de navelstreng tussen de beentjes te zijn☺️ Ben benieuwd wat t bij jou is!
8 maanden geleden
Dit is die van ons met 14+2 - soms twijfel ik nog wel een beetje omdat “het” best klein is!?

8 maanden geleden
Ik laat het zeker weten zodra het zover is, ben erg benieuwd en wat een verschil in echo's er zijn he😶 bij de een is het zo duidelijk zichtbaar en bij de ander denk ik waar kijk ik eigenlijk naar..
8 maanden geleden
Reactie op Frostt
Dit formaat was het bij ons 1e zoontje ook op de echo!😋
Ahhh kijk dat is goed om te horen!