6 Reacties
7 maanden geleden
Bij Prenatal Zaandam zag ik ze gewoon nog staan in de winkel.. heb niet naar de voorraad gevraagd.. maar bij Babydump en Babypark zijn ze weg ja.. het leek erop alsof de inkoop te duur was ..ik weet niet of dat de echte reden is. Wij hebben die wagen ook op het oog
7 maanden geleden
Kan diverse redenen hebben, bijv opzeggen onderlinge samenwerking, of dat er een nieuw model komt...
Hoeft niks te zeggen over de kwaliteit van de wagen gelukkig.
Babypark en babydump is dezelfde keten,
7 maanden geleden
Tripp trapp gaan ook weg bij babypark.. terwijl ze elders er gewoon zijn.. dus misschien kan je ergens anders die nuna gewoon bestellen
7 maanden geleden
Ik ben vandaag in babypark geweest en wij hebben een wagen van nuna en zochten een autostoel van nuna. Gevraagd aan een medewerker en zij gaf aan dat het een contract dingetje is en niet omdat het slechte producten zijn. In tegenstelling zei ze dat het juist hele fijne producten zijn en dat ze het jammer vond.
7 maanden geleden
Bedankt voor de reacties. We hebben de Nuna Mixx Next en Nuna Demi Next gisteren kunnen proberen bij Prenatal. Mooie wagens! Ons leek de Nuna Mixx Next prima en we zagen de meerwaarde van de Demi Next niet zo. Toch weer 200 euro duurder.
Hebben jullie ook ervaringen met de Mixx Next in het bos? Gaat dat fijn?