31 Reacties

8 maanden geleden

Hoe bedoel je hoe de omgeving gaat reageren? Is toch best een normale naam? En sowieso, wat maakt het uit wat anderen er van vinden? Als jullie het een mooie naam vinden lekker doen!

8 maanden geleden

Ik vind het een mooie naam! Vooral omdat ik zelf ook zo heet 😬🙈 Vind het ook leuk dat het niet veel voorkomt in Nederland, zelf ken ik niemand met dezelfde naam. Je hoort dan eerder Eline o.i.d. Tijdens vrijwilligerswerk in Moldavië heb ik dan wel weer 5 meisjes ontmoet die zo heten. Mijn ervaring is dat het in die regio (oost Europa) dus wel een vaker voorkomende naam is. Mijn ouders hebben de naam zelf bedacht/samengesteld omdat mijn oma’s Aly en Lina heten.🥰

8 maanden geleden

Ik woon in Roemenië en hier komt de naam Alina veel voor. Ik vind het een hele mooie naam! Waarom vind je het lastig dat je de naam nog niet kan delen? Als je het liever wel wilt delen waarom niet? Ik en mijn man hebben dit nooit geheim gehouden. Zodra we een naam hadden met ons eerste baby, noemden we de baby ook meteen zo en mocht iedereen het ook weten haha. Dit is heel anders dan wat in Nederland normaal is, maar je moet altijd gewoon je eigen ding doen toch?

8 maanden geleden

Echt een meer dan prima naam! Ga ervoor!

8 maanden geleden

Ik vind Alina een hele mooie naam!! En hoezo niet ‘kan’ delen? Is echt iets Nederlands om daar zo’n ding van te maken 😬 Wij hebben het al gedeeld met iedereen en iedereen vindt dat heel leuk (en verrassend omdat t zo ongewoon is), maar je kindje gaat vanaf dat moment al meer leven ofzo ipv de hele zwangerschap ‘wurm’ ‘frummel’ ‘spruit’ of wat dan ook te zeggen 😆 Uiteraaaaaard moet iedereen doen wat goed voelt, no judgement!

8 maanden geleden

Reactie op Han1990

Ik vind Alina een hele mooie naam!! En hoezo niet ‘kan’ delen? Is echt ie ...
Ik vind dat Je gelijk hebt hoor! Mijn vriend wilt het wel graag als verrassing houden. Jammer 🤣

8 maanden geleden

Reactie op Noa Elais

Ik woon in Roemenië en hier komt de naam Alina veel voor. Ik vind het een h ...
Je hebt gelijk😃😃

8 maanden geleden

Reactie op ZachteLuipaard369640

Ik vind het een mooie naam! Vooral omdat ik zelf ook zo heet 😬🙈 Vind het ...
Heel mooi dat zo jouw naam ontstaan is 😃 bij mij kwam de naam voorbij in Dubai bling ( serie netflix ) en ik heb in Dubai gewoond, dus voelt heel goed 🥳 maar had er zelf nooit op gekomen!

8 maanden geleden

Reactie op FeestLotte

Hoe bedoel je hoe de omgeving gaat reageren? Is toch best een normale naam? ...
Ja dat sowieso !!

8 maanden geleden

Ik vind het leuk! Ik had vroeger een alina in de klas maar dat werd geen 'lina'maar 'ali' .

8 maanden geleden

Ik vind het een hele gewone naam, mooi, niks mis mee! Ken zelf twee Alina's, een Eline en een Aline. Maar gezien de reacties ben ik een uitzondering, haha.

8 maanden geleden

🤣

8 maanden geleden

Ik vind het een mooie naam! Volgens mij komt het in het oosten van Europa wel vaker voor, in Nederland wat minder bekend. Maar nog steeds eenvoudig te onthouden en te schrijven. Dus zou er voor gaan als jullie dit beiden een mooie naam vinden ☺️ Ik verwacht geen gekke reacties. En anders hebben mensen daar maar zelf mee om te gaan 😉

8 maanden geleden

Alina is een mooie naam! Komt ook vaak voor in Polen

8 maanden geleden

Mijn dochter heet zo 😄

8 maanden geleden

Reactie op wardy

Mijn dochter heet zo 😄
Mijn komt trouwens uit de balkan en ik ben arabisch

8 maanden geleden

Onze dochter heet Lina en ik vind het nog steeds een prachtig vrolijke naam. Alleen maar positieve reacties gehad ‘goh wat een leuke originele naam’. In onze omgeving heet niemand zo :p maar staat toch op nummer 30 Met populaire namen xD wij noemen haar nu vaan Lien als afkorting, zoals dat gaat ;) Alina is ook prachtig

8 maanden geleden

Prachtig!

8 maanden geleden

Reactie op marba11

Ik vind het een mooie naam! Volgens mij komt het in het oosten van Europa w ...
Ja dat is zo 😘😘

8 maanden geleden

Reactie op cindy414

Onze dochter heet Lina en ik vind het nog steeds een prachtig vrolijke naam ...
Heel leuk😃😃