10 Reacties

9 maanden geleden

Ja is normaal, helaas een veelvoorkomend iets
Ik heb dit ook haha. Niet altijd maar af en toe. Volgensmij heeft het te maken met je hormonen

9 maanden geleden

Jaa same, is heel normaal 馃

9 maanden geleden

Herkenbaar! Soms loop ik ergens naartoe en voelt het net alsof mijn onderbroek helemaal nat is haha

9 maanden geleden

Bij vandaag zelfs rampzalig. Begon al te twijfelen net of het vruchtwater is. Maar hopelijk idd gewoon vervelende afscheiding. Ik voel het er al de hele dag uitlopen. Zo goor.

9 maanden geleden

Reactie op DePindas

Bij vandaag zelfs rampzalig. Begon al te twijfelen net of het vruchtwater i ...
Bij mij ook!! Echt ellende, maar zie dat er meer dames zijn die het hebben, dat stelt me gerust, ik dacht ook al aan vruchtwater 馃檲馃檲

9 maanden geleden

Reactie op SympathiekeCactus436841

Herkenbaar! Soms loop ik ergens naartoe en voelt het net alsof mijn onderbr ...
Ja vreselijk! Vooral als ik werk merk ik soms echt dat ik even naar de wc moet om te checken 馃槄

9 maanden geleden

En inlegkruisjes enz worden afgeraden want het gaat broeien en dat kan het erger maken (zo is het mij bij de 1e uitgelegd door de vk) ieder hun ding natuurlijk maar het kan maar gezegd zijn :)

9 maanden geleden

Reactie op BAMPatricia

En inlegkruisjes enz worden afgeraden want het gaat broeien en dat kan het ...
Ik zal wel moeten. Wissel ze wel elke keer, maar hiermee kan ik niet rondlopen momenteel.

9 maanden geleden

Reactie op DePindas

Ik zal wel moeten. Wissel ze wel elke keer, maar hiermee kan ik niet rondlo ...
Snap ik hoor! Bedoelde het enkel goed :) ikzelf werk vanuit huis (gastouder) dus kan dan wel even tussendoor een ander broekje pakken, Owja katoenen ondergoed word ook vooral aangeraden