13 Reacties

9 maanden geleden

Het begin van jouw leven! Prachtig boek en in te vullen tot 1 jaar

9 maanden geleden

Jemig, moet zo’n boek 85 euro kosten 😅 Beetje te gek als je het mij vraagt!🙈

9 maanden geleden

Ik heb het boek ‘het begin van jouw leven’ van Birthlines. Het is wel een investering, maar ik vond het het waard. Er is ruimte in het boek voor alle echo’s, iedere twee weken kun je wat opschrijven over hoe je je zwangerschap ervaart (van kwaaltjes tot cravings) en er is ruimte voor belangrijke mensen om je heen om wat op te schrijven. Na de geboorte is het boek ook nog te gebruiken voor mijlpalen tot de eerste verjaardag.

9 maanden geleden

Reactie op GenereuzeEdelsteen843187

Ik heb het boek ‘het begin van jouw leven’ van Birthlines. Het is wel een i ...
Deze heb ik ook! Echt een aanrader

9 maanden geleden

Reactie op EsMarLe

Jemig, moet zo’n boek 85 euro kosten 😅 Beetje te gek als je het mij vraagt ...
Het zijn eigenlijk meetdere boeken in 1. Dus dan kom je ongeveer ook wel op dat bedrag uit.

9 maanden geleden

Ik heb het “raad eens hoeveel ik van je hou” babyboek omdat het verhaal en de konijntjes zo schattig zijn 🥹❤️ het is een leuk invulboek over de kleine zelf, niet zozeer zwangerschap bedenk ik me nu trouwens

9 maanden geleden

Ik heb het boek van Amolivia, heel mooi en hebben ook een apart boek om al je echo’s in te bewaren

9 maanden geleden

Ik heb dit boek: https://www.bol.com/nl/nl/p/o-baby-9-maanden-dagboek/9200000085153558/ van Pauline Oud. Bevalt me erg goed! Elke week weer andere leuke vragen om in te vullen, dus je hoeft niet zelf steeds te bedenken wat je wilt vertellen. Er is alleen niet superveel ruimte voor veel echo's, (1 per echo) dus ik denk dat wij daar nog een apart fotoboekje voor bij gaan kopen. Dit boek is ook erg leuk geïllustreerd en niet heel duur.

9 maanden geleden

Ik heb ‘mijn zwangerschapsdagboek’. Ik vind de vragen daarin wel leuk, maar niet heel veel ruimte voor foto’s. Dus als je daarnaar op zoek bent zou ik het niet doen (fotoboek maak ik apart)

9 maanden geleden

Bekijk Maan Amsterdam Zwangerschapsdagboek - wekelijks invuldagboek tijdens zwangerschap - negenmaanden dagboek - Eclipse - Unisex op: https://www.bol.com/nl/p/maan-amsterdam-zwangerschapsdagboek-wekelijks-invuldagboek-tijdens-zwangerschap-negenmaanden-dagboek-eclipse-unisex/9300000013710317?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Ik heb deze, er is ook nog en boek van met mijn eerste jaar

9 maanden geleden

Reactie op DCTT

Deze heb ik ook! Echt een aanrader
Ik ook! En voor m’n zoontje van 2 heb ik ook het vervolgboek, van 1-10 jaar. Ook zo prachtig

9 maanden geleden

Ik heb die van Invulboekje.nl. Heel tevreden mee, heb hier gister ook het echoboekje van besteld. Snel binnen, kun je echt leuke dingen inzetten en je kunt hem helemaal personalisereb