28 Reacties
2 maanden geleden
Artipoppe nu in gebruik voor ons tweede kindje. Bij de eerste gebruikt vanaf één maand tot ruim 2 jaar. Heel tevreden over en zeker zijn geld waard!
2 maanden geleden
De mei tai van ilmaha. Op vinted voor kleine prijsjes te vinden. Vanaf newborn te dragen; echt heel fijn. Op instagram staan fijne filmpjes erover!
2 maanden geleden
Ergobaby mesh, en de manducca voor mijn lange man. Beide voor een klein prijsje zgan op Vinted.
2 maanden geleden
Wij hebben de draagzak van Kiddly. Echt super fijn. Makkelijk om zelf aan te doen en echt fijn om te dragen. Wij zijn fan!
2 maanden geleden
Stokke limas baby, na een draagconsult voor deze gekozen, super blij mee!
2 maanden geleden
Wij gebruiken Tula explore, ik kan hem niet meer wegdenken in dagelijks gebruik. Super blij mee!
2 maanden geleden
Zet hij zich alleen af in de draagzak of ook in de doek? Wat denk je dat de oorzaak is van het af zetten met de armen? Wie weet gaat er iets niet goed qua afstellen/knopen?
Je schrijft een lange doek, niet super elastisch. Dit kan hoor, dan zou het een geweven doek kunnen zijn of een oude elastische waar de rek uit is (en daardoor niet meer te gebruiken).
Je zou op facebook advies kunnen vragen in de groep 'draagliefde' of 'draagpraat'
Je kan ook een draagconsult doen met de draagzak en draagdoek die je al hebt.
Ik heb trouwens een geweven doek en een Kokadi baby, vanaf maat 56 past die.
2 maanden geleden
Reactie op Muzieknootje
Zet hij zich alleen af in de draagzak of ook in de doek? Wat denk je dat de ...
Ik heb nu een nieuwe draagzak en die is al wel een stuk fijner, hij heeft voor het eerst heel kort even geslapen in de draagzak. Alleen was hij ook wel heel erg moe, bij wakker zijn zet hij zich af met z’n armen en gaat met z’n hoofdje van links naar rechts, echt ongemak en niet goed weten hoe ontspannen tegen mij aan te liggen. Alles al geprobeerd, lopen en kloppen op z’n rugje etc etc. Hij is sws soms rustiger als ik hem neerleg, snel overprikkelt. Gisteren was dus een hele win dat hij even slaapt maar hij wil graag om zich heen kijken merk ik eenmaal in de draagzak, als ik hem andersom draag en vasthoudt vindt hij wel prettig.