18 Reacties
9 maanden geleden
Wij hebben bij de eerste de fox3 gekocht, en toen nr2 er snel achteraan kwam de Donkey5.
De Donkey is exact even breed op de wielen als de Fox. Het verschil zit hem in het zicht. Waar de Fox ahw tussen de achterwielen is opgebouwd, is de Donkey dat echt boven de wielen. Vandaar ook de ruimte voor het boodschappenmandje ernaast.
Hij past prima bij mij achterin de FordFiesta. Dan maak ik hem wel smal, maar dat is echt in 5 seconden gedaan.
In jullie geval zou ik het wel weten en voor de Donkey gaan!
Vragen? Stel ze gerust
9 maanden geleden
Wij hebben de Joolz geo 3 omdat die smal is en wij willen in de toekomst als het ons gegund is ook snel een tweede en de Joolz geo 3 kan je ook uitbreiden. Wij hebben ook naar de Bugaboo gekeken alleen zijn mijn man en ik best lang en de Bugaboo was voor ons best laag. Maar het zijn zeker hele mooie kinderwagens !
9 maanden geleden
Reactie op Mommytobe26
Wij hebben de Joolz geo 3 omdat die smal is en wij willen in de toekomst al ...
Heb je de reiswiegen naast elkaar gehad? Destijds scheelde dat precies 2cm in hoogte
9 maanden geleden
Wij gaan waarschijnlijk voor the Jiffle! De onderbank van de wagen is te gebruiken als bolderkar (wieg of zitje eraf klikken), boodschappenmand of je klikt er een zitje in en kan hem gebruiken als duo wagen. Door het sterkere onderframe wel iets minder klein in te klappen
9 maanden geleden
Reactie op Hannelore13
Heb je de reiswiegen naast elkaar gehad? Destijds scheelde dat precies 2cm ...
Ja we hebben de 2 kinderwagens naast elkaar gehad. Voor ons scheelde het veel.
9 maanden geleden
@ts nog een overweging: als je voor een wagen gaat die uitbreidbaar is, bedenk dan of je je boodschappenmand wilt kunnen blijven gebruiken of niet. Bij bijv de Nuna of Joolz ligt het onderste kind ahw in de boodschappenmand.
Andere optie is achter elkaar, schuin. Bijv de Uppababy VistaV2 of de Cybex Gazelle. Je draaicirkel wordt met 2 kinderen vrij ruim
Of naast elkaar zoals je bijv bij de Donkey ziet. Wagen wordt breder, maar ik ben elke keer de Kruidvat ook weer uit gekomen 😉
Wat voor jullie prettig is zul je zelf moeten ervaren
9 maanden geleden
Reactie op Hannelore13
@ts nog een overweging: als je voor een wagen gaat die uitbreidbaar is, be ...
Oh wat fijn dat jij de Donkey hebt! Is het fijn in gebruik en makkelijk? Ik ben er sowieso uit dat het de bugaboo wordt! Ik wil de kids sowieso naast elkaar hebben in een duo wagen en niet onder elkaar. Ik maak me alleen een beetje druk of het echt zo breed is of dat het wel meevalt. Ze zijn nu namelijk tot 20 april in de aanbieding dus ik wil mijn slag slaan! Wat heb je er verder allemaal bijgenomen? Ze hadden bij de prenatal over allerlei dingen die ik erbij kon aanschaffen, maar weet niet waar ik echt gebruik van zal maken. Dus ben benieuwd naar jouw ervaring! Thanks! 🥰
9 maanden geleden
Reactie op Mrsjg
Oh wat fijn dat jij de Donkey hebt! Is het fijn in gebruik en makkelijk? Ik ...
Valt echt reuze mee hoe breed hij is!
Ik heb ze destijds in de winkel beiden met 1 achterwiel tegen een randje gezet, achter elkaar. Je ziet dan duidelijk dat de monostand exact even breed is! En ik duostand maar 14cm breder.
Het valt echt enorm mee. Het ziet er veel groter uit, omdat de wagen dus echt anders is opgebouwd.
Achteraf was ik bij de eerste ook liever voor de Donkey gegaan, maar niet verwacht dat nr2 zo snel zou komen
9 maanden geleden
Hier nooit een duowagen gehad. Moet wel toegeven tussen de 1e 2 zit 2 jaar en 4 maanden maar mijn oudste liep al flinke stukken. Droeg mijn dochtertje vooral veel in de draagdoek zodat ik mijn handen vrij had voor de oudste. Nu zou er tussen de 2e en 3e 2 jaar en 6 maanden zitten, zij loopt niet zulke flinke stukken nog als de oudste al deed maar kies nu weer voor de baby zoveel mogelijk te dragen in de draagdoek. Dan kan mijn dochtertje in de buggy en mijn oudste is 5 als de baby komt dus die loopt gewoon natuurlijk. Voor ons werkt dit perfect. Hebben dan zelf de Cybex Talos S en nog steeds heel tevreden over + natuurlijk een normale buggy omdat dat handige is dan 2 losse delen haha.
9 maanden geleden
Reactie op Jans92
Hier hetzelfde, ook de Geo3 op gekocht toen ik zwanger was van de eerste. D ...
Ja! Bij ons kwam de tweede na 13 maanden, straks zitten tussen de tweede en derde 19 maanden. Ik denk dat we er dan ook nog een meerijplankje aan zetten voor de oudste. Wordt een heel apparaat zo haha. Vind het alleen jammer dat de boodschappenmand wegvalt.
9 maanden geleden
Hier een wagen gekocht die we zouden kunnen ombouwen tot duowagen. Onze tweede werd geboren toen eerste 1 jaar en 9 maanden en vond duo echt enorm fijn. Hadden joolz geo